Izbornik
Naslovnica Gradovi Koprivnica
SUFINANCIRALA VLADA RH

Održan okrugli stol na temu obrazovanja romske djece i mladih

Romi - okrugli stol
1/6
Foto: Grad Koprivnica
Sudionici edukacije „Odgoj za različitosti i poučavanje djece kojoj hrvatski nije prvi jezik“ su razvili kompetencije za rad s djecom koja ne govore hrvatski jezik kod kuće

U OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“, danas je održan okrugli stol u sklopu projekta „(O)drži korak: Obrazovanjem romske djece i mladih do održivog razvoja zajednice“, a na temu Postignuće i održivost projekta kojeg je nositelj Udruga Roma Korak po Korak.

SJEDNICA GRADSKOG VIJEĆA Grad Koprivnica osigurao dodatnih 300 tisuća kuna za sufinanciranje djelatnosti ustanova predškolskog odgoja

Projekt je to kojeg sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, a partneri u projektu su OŠ „Fran Koncelak“ Drnje, OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ Koprivnica, Pučko otvoreno učilište „Korak po korak“, Knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica i Koprivničko-križevačka županija.

Ravnatelji škola partnera projekta, socijalni pedagozi, knjižničari, roditelji i učenici, sudjelovali su u zanimljivoj i korisnoj raspravi te prezentacijama postignutih rezultata kroz vrijeme trajanja projekta koji je započeo 1. ožujka 2019., a završava 28. veljače 2020. godine.

Obljetnica Djeci iz Svitanja Grad Koprivnica osigurao dva stana

U ime Grada Koprivnice na okruglom stolu prisustvovala je pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Ana Mlinarić, a u ime Koprivničko-križevačke županije, zamjenik župana Ratimir Ljubić.

312 učenika, tridesetak učitelja i stručnih suradnika iz dvije partnerske škole steklo je saznanja dinamike stvaranja i utjecaja stereotipa i predrasuda spram pripadnika ranjivih skupina.

Predstavljen inovativni projekt arhitekta Hrvoja Njirića Koprivnica će sama graditi novu osnovnu školu vrijednu 40 mil. kuna

Razvili su kompetencije za promjenu školskog okruženja u cilju stvaranja jednakih šansi za svako dijete. Sudionici edukacije „Odgoj za različitosti i poučavanje djece kojoj hrvatski nije prvi jezik“ su razvili kompetencije za rad s djecom koja ne govore hrvatski jezik kod kuće.