Izbornik
Naslovnica Gradovi Zaprešić
Svake godine nove scene kako bi prikaz bio drugačiji

U Kristovoj muci prvi put i scene Isusovih dvaju čuda ozdravljenja

1/2
Foto: Grad Zaprešić S obzirom na to da je riječ o amaterima, gotovo je nevjerojatno koliko su uspjeli približiti i dočarati scene Posljednje večere, Isusove molitve u Getsemaniju, Judine izdaje, suđenja pred Pilatom, a naposljetku križnog puta i smrti na križu
U zaprešićkim Novim dvorima udruga Stepinčeva oaza mira, uz suradnju sa Župom sv. Petra apostola i potporu Grada Zaprešića, po sedmi je put uprizorila Kristovu muku

U zaprešićkim Novim dvorima udruga Stepinčeva oaza mira, uz suradnju sa Župom sv. Petra apostola i potporu Grada Zaprešića, po sedmi je put uprizorila Kristovu muku. Njome su brojnim okupljenim gledateljima članovi i prijatelji udruge vjerno prikazali zadnje, dramatične trenutke Isusova života. Ambijent Jelačićevih dvora već se pokazao iznimno prikladnim za ovu dramu, ali ono što je ponovno iznenadilo, kako je izvijestio Grad, brojne su i kvalitetne snage koje su ovaj događaj pripremile.

Ljubav darovana ljudima

S obzirom na to da je riječ o amaterima, gotovo je nevjerojatno koliko su uspjeli približiti i dočarati scene Posljednje večere, Isusove molitve u Getsemaniju, Judine izdaje, suđenja pred Pilatom, a naposljetku križnog puta i smrti na križu.

– Prolazeći s Isusom njegove posljednje sate, nemoguće je bilo ostati ravnodušan – kažu i dodaju da su potresne scene izazivale ispreplitanje suosjećanja i dubokog ganuća s osjećajima nemoći, ljutnje, pa čak i bijesa.

– Već 15 godina uprizorujemo Kristovu muku po raznim župama diljem Hrvatske, ali svaki put uvodimo neke nove scene kako bi svaki scenski prikaz bio drugačiji. Tako smo ovog puta uveli i scene Isusovih dvaju čuda ozdravljenja kako bi gledateljima na vizualan i opipljiv način prikazali Kristovu ljubav koju je dao za sve nas. Želimo da Božje svjetlo zasja, prije svega, u našim srcima kako bismo s Cvjetnom nedjeljom ušli duhovno pripremljeni u Veliki tjedan i svete dane koji su pred nama, a posebno naš najveći kršćanski blagdan Uskrs – rekao je predsjednik Stepinčeve oaze mira Ilija Nikolić. U svaki detalj scenskog prikaza uloženo je, dodao je, mnogo truda i ljubavi.

S obzirom na to da je riječ o amaterima, gotovo je nevjerojatno koliko su uspjeli približiti i dočarati scene Posljednje večere, Isusove molitve u Getsemaniju, Judine izdaje, suđenja pred Pilatom, a naposljetku križnog puta i smrti na križu

– Prije svega prema našem Gospodinu kojem na ovaj način izražavamo zahvalnost za njegovu muku i ljubav koju je darovao svakom čovjeku – kazao je Nikolić i uputio zahvalu svim članovima koji su se danima vrijedno pripremali, ali i svim sugrađanima koji njihov rad prepoznaju. Posebno ga, kaže, veseli velik broj djece od kojih su neka i prvi put imala priliku vizualizirati događaje posljednjih dvaju dana Isusova života.

Nesebično zalaganje

– Čestitam na ovom dojmljivom prikazu i vašem općenitom djelovanju čija je vrijednost nemjerljiva, a kojim obogaćujete duhovni i društveni život našeg grada. Posebno zahvaljujem na vašoj posvećenosti u činjenju dobra i nesebičnom zalaganju za one u potrebi – rekao je gradonačelnik Željko Turk. Inače, Stepinčeva oaza mira osnovana je 2008. godine, a kao civilna udruga svojim aktivnostima promiče kršćanske vrijednosti poticanjem na činjenje dobrih djela, volontiranje, pomoć potrebitima i ljubav prema svakom čovjeku po uzoru na bl. Alojzija Stepinca.

storyeditor/2024-03-22/PXL_210324_111988923.jpg Izložbu je organizirala Splitsko-dalmatinska županija Izložba "Oprosti mi, Bože, jer sam Dalmatinac" u NSK u Zagrebu storyeditor/2024-03-22/a_skela_foto_kristijan_toplak.jpg Nova skela I skelarenje u Križnici je kulturno dobro storyeditor/2024-03-21/cazma_b2_foto.jpg Program zaštite i očuvanja kulturnih dobara Za radove na crkvi sv. Marije Magdalene 400.000 eura