Od proteklog tjedna uveden je elektronički sustav evidencije radnog vremena službenika i namještenika u sustavu Grada Kutine.
– Nastavno na brojne do sada realizirane aktivnosti na transparentnosti rada upravnih tijela Grada Kutine (uvedeni sustavi iProračun, iTransparentnost, financijske kartice, SIG, otvoreni podaci) Grad Kutina nastavlja s digitalizacijom i uvođenjem novih tehnologija – poručuju iz kutinske Gradske uprave, odakle dodaju kako će novouvedeni sustav pojednostaviti vođenje evidencije radnog vremena te pridonijeti boljoj organizaciji rada, a ujedno će osigurati podatke potrebne za kvalitetnije upravljanje ljudskim resursima.
– Korištenje elektroničkog sustava evidencije radnog vremena omogućit će nam u upravi da u svakom trenutku imamo točnu informaciju o raspoloživosti svih službenika kako bismo u što kraćem roku odgovorili na zahtjeve svojih korisnika, posebno imajući u vidu svakodnevne izlaske po pozivima naših sugrađana – napominju, među ostalim, u kutinskoj gradskoj upravi.
Kako navode iz gradske vijećnice, i sami gradski službenici pozitivno su ocijenili i prihvatili ovu promjenu u poslovanju “te time još jednom pokazali svoju otvorenost prema promjenama i korištenju novih tehnologija koje pridonose povećanju djelotvornosti i učinkovitosti gradske uprave”.