U Metalskoj jezgri Čakovec održana je završna konferencija projekta From Zero to STEM Hero vrijednog 386.542 eura, koji je s partnerima uspješno proveo Međimurski informatički klub. U potpunosti je financiran sredstvima Europske unije, a cilj je širenje interesa i znanja iz STEM područja u civilnom sektoru, osobito među djecom predškolske i školske dobi. Popularizacija STEM-a kod djece i mladih znači njihovu dobru pripremu za izazove budućnosti. Međimurskom informatičkom klubu projektni partneri bili su udruga Mladi informatički stručnjaci, III. osnovna škola Čakovec, čakovečki dječji vrtići "Cipelica" i "Cvrčak", čakovečka Razvojna agencija Čakovca ČAKRA te Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu. Završnoj konferenciji projekta nazočili su župan Međimurske županije Matija Posavec, gradonačelnica Grada Čakovca Ljerka Cividini, ravnateljica Razvojne agencije Grada Čakovca Damira Vresk te ravnateljice Dječjeg vrtića Cvrčak i Dječjeg vrtića Cipelica Lidija Varošanec i Gordana Šoltić Siladi.
– Iznimno nam je drago što smo imali prilike biti dio jednog ovakvog projekta – projekta koji je djecu poticao na kreativno razmišljanje i trenirao njihove vještine – kazale su ravnateljice.
– Ovaj projekt u koji je bio uključen niz obrazovnih institucija i udruga potvrda je važnosti ulaganja u obrazovanje i stvaranje temelja mladim generacijama koje dolaze. Ovakvi projekti su važni jer se od vrtićke dobi djecu motivira na istraživanje i učenje, a to je temelj za sve ostalo – rekao je župan Matija Posavec te dodao kako će Međimurska županija i dalje podržavati i poticati sve dobre projekte koji imaju za cilj stvaranje dodatne vrijednosti u smislu motivacije i razvijati novih mogućnosti za djecu. Skraćenica STEM, rekao je, u međimurskom slučaju znači – Stvaramo Temelje Energičnijeg Međimurja.
Viktor Lazar, predsjednik Međimurskog informatičkog kluba te Dejan Drabić, predsjednik udruge Međimurski informatički stručnjaci i voditelj Centra izvrsnosti u informatici Međimurske županije, naglasili su da je projektom dosegnut cilj – nove generacije s novim znanjima i probuđenim interesom za ova područja.