Izbornik
Naslovnica Županije Bjelovarsko-bilogorska
Radni sastanak u Zagrebu

Dogovaran vozni red za novu dionicu pruge, 1. sagrađenu u 50 godina

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Zbog radova na dionici Dugo Selo – Križevci, promet na novoizgrađenoj pruzi odvijat će se do 7 sati ujutro i onda ponovno nakon 15 sati

U prostorijama HŽ Putničkog prijevoza u Zagrebu održan je prvi radni sastanak zajedničkog povjerenstva Bjelovarsko-bilogorske županije i HŽ Putničkog prijevoza o voznom redu na novoj pruzi Sveti Ivan Žabno – Gradec.

Radni sastanak bjelovarskog i varaždinskog župana o uspješnom korištenju novca iz EU Pet županija s hrvatskog sjevera i sjeverozapada žele surađivati po uzoru na Projekt Slavonija, Baranja i Srijem

Naime, prema najavama HŽ Infrastrukture prva nova pruga u Hrvatskoj nakon više od 50 godina – pruga na dionici Sveti Ivan Žabno – Gradec, trebala bi biti puštena u promet krajem ove godine, točnije kada se ishode sve potrebne dozvole uključujući uporabnu dozvolu te dozvolu Agencije za sigurnost željezničkog prometa.

Pruga je to za koju je Bjelovarsko-bilogorska županija ishodila građevinsku dozvolu i predala projekt HŽ Infrastrukturi. Tijekom prosinca kreće i novi vozni red HŽ Putničkog prijevoza stoga se na prvom zajedničkom sastanku povjerenstva BBŽ-a i HŽ Putničkog prijevoza konstruktivno razgovaralo kako na najbolji mogući način posložiti vozni red. To prvenstveno ovisi o činjenici da još uvijek traju radovi na dionici pruge Dugo Selo – Križevci i da će se samim time direktan promet na novoj pruzi moći ostvariti do 7 sati ujutro i onda ponovno nakon 15 sati, jer u međuvremenu će se odvijati radovi na spomenutoj dionici.

Prve trajne mjere za zadržavanje liječnikai medicinskog osoblja, potpisano novih 12 ugovora Bajs: Izdvojili smo tri milijuna kn, no čini se da ćemo morati još jer interes je velik

Prijedlog Županije je da se uvede što više direktnih linija u jutarnjim i poslijepodnevnim satima kada je to za sada jedino moguće i da tako u okvirima ograničenja koja postoje zbog radova pruga bude što više u funkciji.

Prema sadašnjim procjenama od Bjelovara do centra Zagreba na nekim linijama stići će se za nešto više od sat vremena i bit će to najbrži dolazak iz centra naše županije do centra metropole. Dakle, kada se pruga pusti u promet svakako će skratiti putovanje u Zagreb našim sugrađanima što je i bila želja Bjelovarsko-bilogorske županije koja je i pokrenula projekt. Uz izuzetne napore i brojne aktivnosti pruga duga 12,2 kilometra vrijedna više od 32 milijuna eura bliži se trenutku puštanja u promet.

Na sastanku povjerenstva u Zagrebu dogovorene su prve smjernice i najavljen je novi sastanak kako bi se točno definirao vozni red do kraja godine.

kod Motičnjaka u Varaždinu Stigla lokacijska dozvola: gradit će se novi rotor