Izbornik
Naslovnica Županije Splitsko-dalmatinska
ODRŽANA EDUKACIJA U HGK

Matea Dorčić: Mali iznajmljivači ambasadori su našeg turizma

Foto: Splitsko-dalmatinska županija
Mali iznajmljivači možda su i prvi kontakt turista s domaćim stanovništvom i prezentiraju županiju kao turističku destinaciju

Ukupno 104 iznajmljivača uspješno su završila edukaciju u sklopu projekta “Ambasador turizma”, koji provodi Splitsko-dalmatinska županija. Edukacija je održana u prostorijama Hrvatske gospodarske komore, Županijske komore Split.

Privatni iznajmljivači, ambasadori turizma, za koje je osmišljen ovaj projekt, upoznati su s novim trendovima u privatnom smještaju vezanim uz ekosmještaj, futuriste i ekologiju kao dodatan razlog odabira upravo njihova objekta.

Imaju važnu ulogu

– Jako sam zadovoljna odazivom na ove radionice, što poka zuje kako smo kvalitetno osmislili i kako kvalitetno provodimo ovaj uistinu vrijedan projekt. Na ovaj način želimo osnažiti naše male iznajmljivače koji imaju izuzetno važnu ulogu u prezentaciji naše županije kao turističke destinacije jer su oni uistinu možda i prvi kontakt turista s domaćim stanovništvom – izjavila je Matea Dorčić, pročelnica Upravnog odjela za turizam i pomorstvo Splitsko-dalmatinske županije.

Naglašava kako privatni iznajmljivači, kao ambasadori turizma, prenose sve naše kulturne i prirodne znamenitosti svojim gostima i to kroz “storytelling” metodu.

– Upravo oni će na ovaj način prednjačiti u razvoju održivoga turizma, ali i korištenju ekoloških sredstava u turizmu. Podsjećam kako su se privatni iznajmljivači mogli besplatno prijaviti na ovu radionicu putem mrežnih stranica Splitsko-dalmatinske županije. Zahvaljujem svim partnerima na ovom projektu – rekla je Dorčić i podsjetila kako su, osim samih radionica, predstavili i priručnik pod nazivom “Ambasador turizma”.

Njegove autorice su Anamarija Cicarelli, Nastja Logar, Martina Nimac Kalcina, Renata Tešija i Barbara Marković.

Besplatne radionice

– U priručniku se mogu naći važne informacije u zelenom poslovanju, ali uštedi resursa. Također, autorice su se dotaknule i područja marketinga. Naša želja je da svi pričamo istu priču o našoj destinaciji, ali i da se gosti upoznaju s njezinom ponudom. Godinama se već želimo što više približiti iznajmljivačima, kako bi i oni u budućnosti mogli povećati kvalitetu svoga smještaja – poručila je Matea Dorčić. Ovaj projekt proveden je prvi put, a radionice su za iznajmljivače bile besplatne.

Županija pomaže Uskrsnice za umirovljenike s malim primanjima OBŽ obilježio Svjetski dan zdravlja Pod geslom ‘Naš planet, naše zdravlje’ građanima mjerili krvni tlak, šećer u krvi, snimali EKG... NIZ PROJEKATA Za razvoj OBŽ-a važni mali poduzetnici i kapitalni projekti