Izbornik
Naslovnica Županije Splitsko-dalmatinska
Dodijeljene nagrade Simply the Best

Nastojat ćemo proširiti turističku sezonu, posebice vezano za razvoj Dalmatinske zagore

Crveno jezero Imotski
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Jedan od primjera uspješnog razvoja turizma u Dalmatinskoj zagori jest i Imotski, čija je Turistička zajednica među dobitnicima nagrade "Simply the Best" u kategoriji inovativnog projekta u turizmu, i to za dvije manifestacije - 'Zaron do dna' i 'Slacking po rubu Crvenog jezera'

Ovogodišnja, 19. turistička burza PUT u splitskom je hotelu Park okupila oko 150 sudionika, a u četvrtak su dodijeljene i nagrade "Simply the Best", a od 250 nominiranih u šest kategorija njih 40 je nagrađeno.

Cilj turističke burze jest upoznati domaće i strane agencije s hrvatskom turističkom ponudom i odredištima, rekao je predstavnik organizatora i glavni urednik časopisa Way to Croatia Borislav Šimenc, dodajući da je Split u posljednjih 19 godina, koliko se burza organizira, "napravio velike iskorake, a ove godine i snažan skok". 

Dvodnevni poslovni susret svake godine okuplja djelatnike iz agencijskog poslovanja i hotelijerstva, pružatelje turističkih usluga te djelatnike iz sustava turističkih zajednica desetak zemalja. Osim poslovnog dijela, kojemu je svrha predstaviti sadržaje i novosti u turističkoj ponudi, program je upotpunjen upoznavanjem destinacije i stručnim sadržajima. 

Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella istaknuo je da je ta županija u listopadu imala najviše noćenja te je najavio kako će se raznim akcijama nastojati proširiti turistička sezona, posebice vezano za razvoj Dalmatinske zagore i ruralnog turizma. 

Jedan od primjera uspješnog razvoja turizma u Dalmatinskoj zagori jest i Imotski, čija je Turistička zajednica među dobitnicima nagrade "Simply the Best" u kategoriji inovativnog projekta u turizmu, i to za dvije manifestacije - "Zaron do dna" i "Slacking po rubu Crvenog jezera".  

Te dvije manifestacije stvaraju nove turističke vrijednosti te su pridonijele svjetskoj turističkoj promidžbi Imotskog i Hrvatske kao atraktivne pustolovine i avanturističke destinacije, istaknuo je direktor Turističke zajednice Imotskoga Luka Kolovrat.

"Te smo dvije manifestacije napravili s relativno skromnim sredstvima, imali smo fantastičnu promociju, zbog čega smo se 'zavrtili' po cijelom svijetu", podsjetio je, ističući da je ovo dosad najuspješnija godina za Turističku zajednicu Imotskoga.  

"Prije deset godina smo imali svega dva smještajna objekta i dvije tisuće noćenja, a u ovoj godini ćemo zabilježiti 60 tisuća noćenja, dok 2019. očekujemo 100 tisuća noćenja. Od današnjih 200 smještajnih objekata imamo 185 vila s bazenima. Ti su nam objekti najtraženiji i najbolje prolaze", rekao je Kolovrat.

"Simply the Best" godišnja je nagrada Udruge hrvatskih putničkih agencija i časopisa "Way to Croatia" za kreativnost i unaprjeđenje turističke ponude, a dodjeljuje se u šest kategorija -  ugostiteljstvo, manifestacije, kultura, putničke agencije, inovativni projekti i osoba. Ove je godine Turističkoj zajednici Grada Splita dodijeljeno i posebno priznanje za višegodišnji inovativan i kreativan razvoj novih turističkih sadržaja koji su taj grad pozicionirali kao vodeće turističko odredište.