Promotivnim letom zrakoplova tvrtke Trade Air iz Zagreba u Zračnu luku Osijek i potom njegovim odlaskom prema Puli obilježen je početak novog četverogodišnjeg razdoblja letova po PSO programu, kojim se osječka Zračna luka redovitim linijama povezuje sa Zagrebom, Splitom, Rijekom, Zadrom, Pulom i Dubrovnikom.
– Zračni letovi unutar Hrvatske izuzetno su važni kako bi Zračna luka Osijek dobila novu promociju i vidljivost, a putovanja avionom postala uobičajena za poduzetnike, studente i druge putnike – kazao je dožupan Josip Miletić.
Riječ je o 10 letova tjedno tijekom zimskog i 11 letova tijekom ljetnoga razdoblja. Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno – pnedjeljkom, srijedom i četvrtkom, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno.
Zračna luka Osijek predstavila je i novi vizualni identitet, “koji pokazuje repozicioniranje u modernu, dinamičnu i pristupačnu zračnu luku za domaće i strane putnike”.
– S vjetrom u leđa lokalne i nacionalne vlasti želimo zaokružiti priču strateških promjena i biti prepoznatljivi. Naš logo je znak i simbol slova “O” kao Osijek i Osječko-baranjska županija, uz pogled na zlatna polja presječena pistom i pogledom iz zrakoplova – rekao je Ivan Kos, direktor ZLO-a.