Varaždin je dobio moderni, zeleni autobusni kolodvor u koji je uloženo oko sedam milijuna kuna.
– Ne može se ni usporediti s onim prije! Sve je bilo razbijeno i prljavo, smrdjelo je iz WC-a, a ovo sad je tako lijepo da se isplati dolaziti samo na kavu – rekla je Varaždinka koju je privukao velik broj uzvanika okupljenih na otvorenju.
Zanimljivo je da su u Presečki grupi, koja je vlasnik AP-a Varaždin i glavni investitor, razmišljali o kolodvoru ispod zemlje, no od toga se odustalo jer je na toj lokaciji nekad bilo groblje. S Gradom je u kratkom roku postignut dogovor o uređenju postojeće zgrade i okoliša.
Nedostatak vozača
Antun Presečki, vlasnik Presečki grupe, podsjetio je da je u rekonstrukciju i uređenje uloženo oko sedam milijuna kuna, te još toliko za kupnju nekretnine. U prizemlju je čekaonica sa sanitarnim čvorovima i blagajnom iz koje se izlazi na natkrivene perone. Otvoren je kafić s terasom i fast foodom, te punionica za električne automobile.
Na vrhu zgrade je postavljen zeleni krov s terasom. To je, rečeno je, prvi zeleni kolodvor u Hrvatskoj, a u drugoj fazi obnovit će se vozni park i postaviti i punionice za električne autobuse. Vlasnik Presečki grupe upozorio je na problem nedostatka vozača, unatoč tome što su povećali plaće. Radovi su trajali samo tri mjeseca, a za to vrijeme koristio se privremeni zamjenski kolodvor.
Gradonačelnik Ivan Čehok ističe da se u infrastrukturu nije ulagalo pedesetak godina i da je kolodvor, koji je izgledao "balkanski", sad u puno boljem stanju nego većina kolodvora u Hrvatskoj. Uredit će se, najavio je, i dio prostora s kioscima.
Zahvalio je investitorima koji su uložili novac za dobro grada. Inače, prošlog je tjedna riješen još jedan dugogodišnji problem građana Varaždina. Stanovnici sjevernog dijela Varaždina, naselja Banfica i Texas, od prošlog tjedna imaju uređenu stazu koja im znatno skraćuje put do centra grada. Staza od Trgovačkog centra Kaufland vodi uz 5. osnovnu školu prema centru.
Nije moglo prije
– To nije bio tehnološki ni financijski velik i zahtjevan projekt, no u prometnom smislu i u smislu olakšavanja komunikacije građana tog dijela grada prema centru, to je jedna od ključnih stvari koje je trebalo već odavno napraviti. Nažalost, zbog nesređenih vlasničkih odnosa nije moglo biti prije – rekao je I. Čehok.
Staza nije namijenjena za promet automobilima, već samo pješacima i biciklistima.