Izbornik
Naslovnica Županije Splitsko-dalmatinska
Predstavljeni projekti

Poziv za polaznike tri centra izvrsnosti: To je najbolji način ulaganja u budućnost

Centri izvrsnosti u Splitsko-dalmatinskoj županiji
Foto: Splitsko-dalmatinska županija
Županija je izdvojila 1,5 milijuna kuna, dok je milijun kuna dobila iz Europskog socijalnog fonda

Splitsko-dalmatinska županija objavila je javni poziv osnovnim školama za prijavu učenika, nastavnika i mentora na testiranje i stjecanje statusa polaznika centara izvrsnosti iz matematike, informatike i novih tehnologija, za što je županija izdvojila 1,5 milijuna kuna, dok je milijun kuna dobila iz Europskog socijalnog fonda.

Zamjenik župana Luka Brčić rekao je u srijedu na konferenciji za novinare kako znanje nema alternative, a ulaganje u obrazovanje i budućnost ima perspektivu.

"Ove godine, kako smo i najavili, imamo dva nova centra izvrsnosti iz informatike i novih tehnologija. Pratimo nove smjernice i razvoj novih tehnologija te na taj način želimo biti konkurentni. Znamo da su najbolji, izvrsni i daroviti pokretači ukupnog boljitka društva. To je najbolji i najispravniji način ulaganja u budućnost", kazao je.

Privremeni pročelnik Upravnog odjela za društvene djelatnosti Tomislav Đonlić istaknuo je kako ovim projektom žele poručiti da je naglasak na izvrsnosti koja je iznad prosječnosti, te sustavno raditi s djecom koja pokazuju iznadprosječne sposobnosti u ta tri područja.

Najavio je kako se u 2019. planiraju i novi centri iz društvenih i humanističkih te strukovnih područja, a namjera je organizirati i centre kompetencija, osobito u turističkim zanimanjima, pri čemu je cilj prepoznati 1500 najnadarenijih i najkvalitetnijih učenika u odgojno-obrazovnom sustavu s kojima će na poboljšanju njihovih kompetencija raditi najbolji mentori. Dodao je kako će za ovu godinu u projekt biti uključeno 320 učenika, a prijave su otvorene od 24. do 31. listopada.

Voditelj županijskog ureda za obrazovanje Ilija Krišto kazao je kako su u Hrvatskoj obrazovni programi napravljeni za prosječnu djecu, da ne postoje programi za djecu s posebnim potrebama, dok su darovita djeca u zakonskoj regulativi stavljena u isti dio kao i djeca s teškoćama u razvoju.