- Trebat će nam jedan cijeli mandat da Karlovačka županija sustigne Grad Karlovac u organiziranosti; naši se uredi nalaze na čak šest lokacija i to ćemo promijeniti, svi će naši odjeli do sredine iduće godine biti na adresi u Vraniczanyjevoj ulici gdje je i središte Županije. Smanjili smo broj odjela s devet na šest, a na temelju naše analize stanja sveli smo broj zaposlenih u Županiji s 87 na 72 djelatnika. Dakle, Županija mora funkcionirati odlično da bi bila servis servisa svim svojim građanima, što nam je cilj. U županiji je trenutno u tijeku 30-ak projekata, u Karlovcu 20-ak njih razvijamo, a pomoć poduzetnika nam je iznimno važna - kazao je Damir Jelić, karlovački župan na sastanku u Gospodarskoj komori s poduzetnicima s područja županije na kojem je htio predstaviti svoj tim u županiji.
S istim je ciljem na sastanku bio i Damir Mandić, karlovački gradonačelnik. Iako obojica već dobro poznaju većinu poduzetnika iz svih sektora; od ugostitelja, hotelijera do građevinaca, sastanku je bio cilj napomenuti kako je otvaranje novih radnih mjesta, samozapošljivost, otvaranje novih poduzetničkih priča, ali i pomoć u realizaciji nove Mreže škola, najvažniji posao u kojem trebaju pomoć poduzetnika.
- Nisam se vodio logikom političkih kombinacija u izboru moje dvije zamjenice, već njihovom stručnošću što je i poruka svima. Stoga svaki problem kojeg poduzetnici uoče pokušat ćemo riješiti na stručan način - dodao je Jelić.
I Mandić je dodao da je Grad Karlovac tako posložio sustav da pomažu poduzetnicima, nikako da ih koče ili im smetaju u njihovim potrebama, posebno kod izdavanja dozvola.
- Imamo novi Odjel za razvoj grada i to je vaš prvi servis. Pozivam sve poduzetnike da se jave, jer uskoro raspisujemo natječaj za komunalno opremanje Poslovne zone Gornje Mekušje. Možete kandidirati vi ili netko koga znate - dodao je Mandić.
Novi karlovački pročelnici bit će zaposleni ovih dana i od ponedjeljak počinju voditi svoje odjele, dok je prvi radni dan šest novih županijskih pročelnika u petak 1. rujna.