Porast broja kreveta u Velikoj Gorici, ali i rast kvalitete smještajnih objekata samo su neki od razloga zašto ovaj grad ponovno obara rekorde. Naime, za razliku od lani, ove je godine u prvih šest mjeseci Velika Gorica ostvarila 23 tisuće noćenja, što je za 35 posto više u odnosu na isto razdoblje 2017. godine.
Trend je nastavljen i u srpnju, pa je već polovicom srpnja zabilježeno 26.500 noćenja. Ogroman porast bilježi mjesec lipanj kada je ostvareno čak 120 posto noćenja više nego u istom mjesecu lani. Otvoreni su novi hoteli, a postojeći objekti preuređeni su i kategorizirani u skupinu hotela pa u toj skupini bilježimo čak 220 posto više noćenja u lipnju u odnosu na prošlogodišnji.
Uz redovnu promociju Velike Gorice kao destinacije s dobrom ponudom smještajnih kapaciteta, Turistička zajednica Grada Velike Gorice putem modela Udruženoga oglašavanja s Hrvatskom turističkom zajednicom, od početka ožujka do kraja lipnja provela je kampanju za smještajnu ponudu i na Google AdWordsu. Osim toga, ne treba zanemariti ni blizinu Zračne luke, kao ni izvrsnu povezanost kako s metropolom, tako i s ostatkom zemlje.