Grad Šibenik redizajnirao je službenu internetsku stranicu te ju je prilagodio potrebama građana. Osim jednostavnijeg i preglednijeg dizajna koji je prilagođen zaslonima svih uređaja, stranica nudi i nove sadržaje - internetske i mobilne aplikacije koje su namijenjene efikasnom pronalasku važnih informacija, poboljšanju kvalitete života građana, učinkovitijem i transparentnijem radu gradske uprave te u konačnici bržem razvoju grada Šibenika - izvijestili su iz šibenske gradske uprave.
- Građanima je na internetskoj stranici dostupna i rubrika „Prijava komunalnih problema" u sklopu koje se dolazi do besplatne web i mobilne aplikacije Popravimo.hr. Njome se građanima nudi cijeli niz mogućnosti - od prijave komunalnih i prometnih infrastrukturnih problema do praćenja njihova rješavanja. Svojim objavama, bilo da je riječ o upitima, pritužbama bilo pohvalama, riječima i fotografijom „s terena" korisnici aplikacije mogu pridonijeti podizanju kvalitete života u gradu. Aplikacija Popravimo.hr građanima je dostupna u uobičajenim web-trgovinama ovisno o operativnom sustavu (App Store, Google play), a može se koristiti na računalima, tabletima i mobitelima.
Komunalne službe Grada Šibenika navedenu aplikaciju uspješno koriste već godinu dana za potrebe komunikacije s ugovornim izvođačima kao što su tvrtke Pectus d.o.o., AS-Eko d.o.o, Signalizacija d.o.o. itd. Na redizajniranim internetskim stranicama prvi je put dostupan i Geoinformacijski (GIS) sustav grada Šibenika. Portal je namijenjen svim građanima, ali i potencijalnim investitorima te omogućuje jednostavan i brz pristup informacijama o pravilima korištenja prostora i važećim prostornim planovima na administrativnom području Grada. Funkcionalnosti javnog portala omogućuju preklapanje i interaktivni pregled više odabranih slojeva prostornih planova na raznim kartografskim podlogama, ovisno o individualnim željama svakog korisnika - istakli su iz Grada.
Jedna od novosti na stranici je rubrika eUsluge u sklopu koje građani na jednom mjestu mogu pronaći obrasce za izravnu komunikaciju s nadležnim gradskim odjelima.
Cilj Grada Šibenika je u idućem periodu povećati broj online usluga kako bi se što više administrativnih postupaka potpuno provelo online putem.
Redizajn stranice izradio je obrt Median-kreativna rješenja.