"Sajam s dušom" i službeno je postao sloganom Viroexpa, a predstavljen je novi vizualni identitet, koji je nastao u suradnji s renomiranom VT tvrtkom Becker. Jedna od najvećih gospodarskih i poljoprivrednih manifestacija u Hrvatskoj, Međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, već gotovo tri desetljeća mjesto je susreta poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika. Novo, 28. izdanje sajma bit će održano od 14. do 16. veljače u Virovitici.
Viroexpo je tijekom godina, istaknuto je, postao simbol sinergije, povezanosti, tradicije i razvoja, a transformacija i modernizacija vizualnog identiteta iskorak je kojim se dodatno osnažuje prepoznatljivost i značaj ovoga jedinstvenog sajma.
Autentičnost i bliskost
– Nakon 27 godina došlo je vrijeme da moderniziramo svoju priču, svoj logo i pokažemo što smo radili u proteklih nekoliko mjeseci. Držali smo se tradicije i određenih elemenata otprije, no s obzirom na to da smo poljoprivredni sajam, obogaćen gospodarstvom, poduzetništvom i obrtništvom, određene elemente radili smo u tom smjeru. Tako dominira zelena boja, koja simbolizira održivost, zeleni razvoj, tranziciju i tradiciju. Također, imamo primarne i sekundarne elemente koji pojašnjavaju poljoprivredu, gospodarstvo, sjemenarstvo, povrtlarstvo, ali i rast, zajedništvo, suradnju, poslovne razgovore i sve ostalo što obilježava naš sajam. Logo je izradila lokalna tvrtka Becker koja je naš dugogodišnji partner na sajmu, prati nas i najbolje može prezentirati sve ono što "Sajam s dušom" jest, odnosno novu tranziciju sajma i okretanje na nova tržišta – rekao je Bojan Mijok, direktor sajma Viroexpo, a ujedno i pročelnik županijskog Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu.
Službeni slogan Viroexpa "Sajam s dušom" govori o ljudima, njihovim pričama, radu i vizijama. Naglašava vrijednosti koje sajam čine posebnim, a to su toplina, autentičnost i bliskost te mjesto razmjene ideja, iskustava i zajedničkih ciljeva, što ga svake godine čini sve popunjenijim.
– Naš sajam je odlična pozornica svim izlagačima, ne samo iz naše županije, ne samo iz Slavonije, već i iz cijele Hrvatske. Tu su uvijek i one slatke brige, a to je kako naći kvadrat više za izlagače koji se jave kasnije. Sajam je mjesto gospodarskih susreta naših poduzetnika, obrtnika, ali i prilika da prezentiraju svoje proizvode i usluge. Znamo da je Viroexpo jedan od najposjećenijih sajmova, i to je sigurno ono što privlači izlagače. Ove godine ponovno vraćamo zemlju partnera, Slovačku, ali isto tako imamo i županiju partnera, Bjelovarsko-bilogorsku županiju, i vjerujem da će se i oni na najbolji mogući način prezentirati našim poduzetnicima, ali i svim našim posjetiteljima – rekao je župan Igor Andrović, inače i predsjednik Organizacijskog odbora Viroexpa.
Simbol Virovitice
– Sajam je uvijek bio sastavni dio i simbol grada Virovitice, kao što je i gradski dvorac, crkva, muzej i sve ono što imamo u gradu, pa tako i Viroexpo. Znači, kada kažete Viroexpo, zna se da je to Virovitica – rekao je, pak, virovitički gradonačelnik Ivica Kirin.
Pokrovitelji sajma su Vlada RH, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Ministarstvo turizma i sporta, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU, Ministarstvo gospodarstva. Sajam organiziraju Virovitičko-podravska županija, Grad Virovitica, HGK Županijska komora Virovitica, HOK Obrtnička komora Virovitičko-podravske županije, Turistička zajednica VPŽ, dok je tehnički organizator Viroexpo d.o.o. Partner sajma su Hrvatske šume.