Izbornik
Naslovnica Županije Zagrebačka
PROMOCIJA VRHUNSKIH PROIZVODA

Županija brendira gourmet turizam

Foto: Zagrebačka županija
Gastronomski turizam nastojat će zajedničkim kampanjama promovirati ceste sira i vina, poput Plešivičke, Zelinske i Samoborske vinske ceste.

Najkvalitetniji sirevi, vina i pjenušci samo su dio gastronomske turističke ponude u Zagrebačkoj županiji, u kojoj je jak i kulturni turizam. S ciljem brendiranja oba oblika, županijske turističke zajednice udružile su se kako bi se zajedničkim djelovanjem kvalitetnije pozicionirale na tržištu te razvijale projekte koji će potaknuti sveukupni turistički razvoj.

POLIKLINIKA SUVAG Otvorena logopedska ambulanta: ‘Suvremena rehabilitacija važna je za kvalitetu života

Tako su turističke zajednice gradova Jastrebarskog, Samobora i Svetog Ivana Zeline sklopile sporazum o udruživanju kako bi intenzivnije promovirale gastronomski turizam Zagrebačke županije, dok su se turističke zajednice gradova Zaprešića, Velike Gorice, Vrbovca, Dugog Sela te općina Krašića i Pisarovine, kao i područja Savsko-sutlanska dolina i bregi udružile u kulturnom turizmu.

Za oba udruživanja zajednice su dobile svesrdnu podršku krovne organizacije, Turističke zajednice Zagrebačke županije, a samo udruživanje omogućeno im je novim Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma. Gastronomski turizam nastojat će zajedničkim kampanjama promovirati ceste sira i vina, poput Plešivičke, Zelinske i Samoborske vinske ceste.

– Ovo projektno udruživanje dodatno će umrežiti i intenzivirati suradnju i zajedničko djelovanje županijskih turističkih zajednica – rekla je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović, dodavši da je cilj tog udruživanja stvaranje prepoznatljivog turističkog destinacijskog proizvoda koji će potaknuti konkurentnost županijskog turizma.