Jastrebarsko nastavlja nizati visoke ocjene svojih gostiju, prema mišljenju 2584 posjetitelja u prvih sedam mjeseci 2025. destinacija je ocijenjena izuzetno visokom ocjenom zadovoljstva, 95/100, izvijestila je Turistička zajednica grada Jastrebarsko. Još u lipnju prosječna ocjena iznosila je 94/100, a u samo 30 dana zabilježen je skok zadovoljstva za jedan bod, što potvrđuje, ističu, kontinuiran napredak u kvaliteti usluge i posvećenosti detaljima.
Ljubazno osoblje
– Prema mišljenju 2584 gostiju koji su u prvih sedam mjeseci 2025. godine boravili u Jastrebarskom, destinacija je ocijenjena s izuzetno visokih 95/100. Zadovoljstvo gostiju poraslo je za dva posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, uz značajnu stopu odgovora od 45 posto, brojku koja nastavlja rasti. Hotel Princess u Jastrebarskom ostvario je visoku ocjenu zadovoljstva gostiju od 94/100, a posebno se izdvaja ljubaznost osoblja (91/100). Stopa odgovora na ostavljene recenzije iznosi 62 posto, što upućuje na sve aktivnije uključivanje u digitalnu komunikaciju s gostima. Ugostiteljski objekti postigli su ukupnu ocjenu 95/100, uz rast kvalitete za četiri i 23 posto više prikupljenih mišljenja nego u istom razdoblju lani. Gosti su najviše isticali kvalitetu hrane (96/100) i ljubaznost osoblja (96/100). Stopa odgovora od 51 posto odražava posvećenost ugostitelja u praćenju i reagiranju na komentare gostiju. segmentu privatnog smještaja, gosti su iskustvo ocijenili s vrlo visokih 95/100, a stopa odgovora iznosi 43 posto, uz stabilan rast. Pohvale gostiju često se odnose na čistoću prostora, udobnost smještaja i toplu, osobnu dobrodošlicu domaćina – navode u Turističkoj zajednici.
Vinari iz Jastrebarskog dobili su visoku prosječnu ocjenu 92/100, uz zabilježen rast zadovoljstva od dva posto. Autentičnost, kvaliteta vina i susretljivost domaćina čine ih važnim dijelom ukupnog doživljaja destinacije.
Redoviti izvještaji
– Jastrebarsko se ističe kao destinacija prepoznata po kvaliteti i izvrsnoj usluzi u svim segmentima turističke ponude. Rezultati jasno pokazuju da praćenje kvalitete i ulaganje u standarde donose konkretne koristi – kako za dionike u turizmu, tako i za doživljaj svakog gosta. Suradnjom Turističke zajednice Jastrebarsko i tvrtke Feel IQM, kroz projekt IQM Destination, kontinuirano se prate i analiziraju mišljenja gostiju kako bi se osigurala kvaliteta usluge u svim segmentima destinacije, a izvještaji se redovito dostavljaju svim dionicima uključenima u projekt – navodi se u priopćenju.