Izbornik
Naslovnica Gradovi Šibenik
Konstruktivne rasprave na radnom sastanku šibenskog gradskog vodstva

Ide se u rekonstrukciju raskrižja prema Zatonu

Foto: Šibenik
– Ključni projekti su čvorovi Njivice te čvor Mandalina. Svi čvorovi projektirani su tako da mogu podnijeti promet s dva prometna traka u jednom smjeru – kaže predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić

Radni sastanak na temu rekonstrukcije državne ceste DC8 – Jadranska magistrala, dionice kod Šibenskog mosta, održan je u Uredu gradonačelnika Grada Šibenika, a na njemu su bili gradonačelnik Željko Burić, njegov zamjenik Danijel Mileta, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta d.o.o. Josip Škorić i članica Uprave HC-a Željana Šikić.

Čvor Mandalina

Razgovaralo se o aktualnom projektu koji je pred raspisivanjem javnog natječaja za izbor izvođača radova, ali i ostalim budućim ključnim projektima, posebice o čvoru Mandalina te čvoru Njivice, a nakon sastanka izaslanstva su posjetila lokaciju  u Zatonu.

– Ovo je nastavak odlične suradnje s Hrvatskim cestama, ali i nastavak rješavanja dugogodišnjih prometnih problema u Šibeniku. Koliko je kvalitetna naša suradnja, vidi se i iz izvrsnih prometnih rješenja projekta Rokići te čvora Meterize. Oba rješenja promet su učinila sigurnijim i bržim što ne sumnjam da će biti i slučaj s raskrižjem prema Zatonu. Riječ je o, uvjetno rečeno, manjem projektu, ali iznimno važnom za sigurnost prometovanja na Jadranskoj magistrali – istaknuo je gradonačelnik Burić.

Procijenjena vrijednost radova za rekonstrukciju raskrižja državne ceste DC8 s bivšom županijskom cestom (Raslina – Zaton – DC 8), koja je u međuvremenu postala nerazvrstana cesta na području grada Šibenika, iznosi 4,500.000 kuna, a rok izvođenja radova je četiri mjeseca.

– U rujnu ove godine ishođena je građevinska dozvola te nas još očekuje raspisivanje javnog natječaja za izbor izvođača radova. 
Duljina zahvata na državnoj cesti DC8 (os1) iznosi 350 m, a na cesti ŽC608800 (os2) prema Zatonu 138,25 m. Projektnim rješenjem predviđeno je izmještanje pozicije postojećeg raskrižja državne i županijske ceste za otprilike 50 metara zapadnije na kvalitetniju lokaciju iz perspektive preglednosti i sigurnosti odvijanja prometnih tokova – rekao je Škorić.

Dodani su trakovi za lijevo skretanje iz smjera Šibenika na odmorište Šibenskog mosta i iz smjera Vodica prema Zatonu. Također su dodani trakovi za usporavanje, odnosno ubrzanje na prilazu raskrižju i izlazu s privoza na D8, kao i oni za usporavanje, odnosno ubrzanje na prilazu odmorištu i izlazu s njega.

Osim toga, na sjevernom kraku raskrižja (prema Zatonu) predviđeni su fizički uzdignuti otoci za vođenje i usmjeravanje prometnih tokova. Rekonstrukcijom je ostvarena zaštita, premještanje, odnosno zamjena dijela postojećeg vodovoda te je osiguran i projekt napajanja te rasvjete raskrižja.

Osim rekonstrukcije ceste prema Zatonu, na radnom sastanku razgovaralo se i o čvorovima Njivice te Mandalina, za koji će biti raspisan natječaj do kraja ove godine. Riječ je, nakon čvora Rokići, o drugom deniveliranom ulazu u Grad Šibenik s državne ceste DC8, odnosno Jadranske magistrale. Također, bilo je riječi i o rekonstrukciji raskrižja državne ceste DC8 u Jasenovu te na Tromilji.

Razvoj infrastrukture

– Razgovarali smo o projektima koje smo završili i o budućim prioritetima za razvoj infrastrukture i održavanje. Ključni projekti su čvorovi Njivice te čvor Mandalina i u tom pravcu smo u visokoj fazi s dokumentacijom. Svi čvorovi projektirani su tako da u budućnosti mogu podnijeti promet s dva prometna traka u jednom smjeru – naglasio je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić dodavši kako je ključno da Grad Šibenik i Hrvatske ceste zajednički sagledavaju razvoj prometne infrastrukture na području grada, dok je gradonačelnik Burić istaknuo da čvorovi u Šibeniku rješavaju promet  i u kretanju i u stajanju.