Za koji tjedan u Koprivnici počinje provedba megaprojekta izgradnje drugoga kolosijeka i obnove postojećega pruge od Križevaca do mađarske granice kao dio važnog mediteranskog koridora koji povezuje srednju Europu s lukom Rijeka.
Grad će dobiti kapitalne objekte poput nadvožnjaka, podvožnjaka, pothodnika i novih prometnica, a važan zahvat dogodit će se i tijekom temeljite rekonstrukcije željezničkoga kolodvora. Imat će osam kolosijeka i tri perona, a velika novost je što će ispod pruge biti sagrađen pothodnik dužine 140 metara i širine četiri metra.
Taj će pothodnik spojiti Kolodvorsku sa Zagrebačkom ulicom. Moći ćete kod zgrade kolodvora ući u pothodnik i njime izbiti na drugu stranu Zagrebačke, kod postojećih stambenih zgrada.
Novi pothodnik imat će pet novih prilaza: dva će biti s drugog perona, dva s trećeg perona, a peti prilaz bit će s druge strane Zagrebačke ulice koja je dio državne ceste DC-2.
Kolodvor Koprivnica danas ima dva perona, a prema projektu, na mjestu postojećeg kolosijeka broj 5 bit će sagrađen novi, treći peron.
I drugi i treći peron imat će duljinu od 400 metara, bit će potpuno natkriveni, a prvi peron također će se znatno produljiti kako bi se cijeli taj prostor namijenio putnicima, navodi se u glavnom projektu.
Izvoditelj radova, turska tvrtka Cengiz Insaat, na sastanku s čelnicima Grada najavio je kako će radovi na tom kompleksnom projektu početi upravo na koprivničkome kolodvoru.