Izbornik
Naslovnica Gradovi
Nema više prometnih gužvi

Lakše u prometu – nadvožnjak gotov, počinje gradnja rotora

Hrvatske ceste potvrdile su kako se od ponedjeljka za sav promet opet pušta nadvožnjak nad prugom na državnoj cesti DC2 na južnom ulazu u Koprivnicu koji je zbog obnove bio zatvoren od 21. ožujka
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Promet rotorom u izgradnji uglavnom će biti omogućen, osim u određenoj fazi radova kad se predviđa potpuno zatvaranje dijela ceste od Križevačke do Starogradske

Od ovog tjedna vozači će osjetno lakše disati na prometnicama u Koprivnici koje su prilično opterećene zbog brojnih radova diljem grada.

Glavni uzrok prometnih gužvi ovaj je tjedan konačno uklonjen: Hrvatske ceste potvrdile su da se od ponedjeljka za sav promet opet otvara nadvožnjak nad prugom na državnoj cesti DC2 na južnom ulazu u Koprivnicu koji je zbog obnove bio zatvoren od 21. ožujka.

Treba rušiti dvije kuće
– Planirani rok završetka radova je 30. lipnja. Međutim, zbog vremenskih uvjeta (kiša) koji iznimno utječu na tehnološki slijed samog završetka radova oni će biti završeni 2. srpnja – rekli su u Hrvatskim cestama i dodali kako se zbog toga nadvožnjak otvara tek u ponedjeljak u 9 sati.

To je ujedno bio i glavni uvjet da počnu novi kapitalni prometni radovi odmah do tog nadvožnjaka, odnosno na križanju državnih cesta DC2 (Koprivnica – Osijek) i DC41 (Koprivnica – Zagreb). Na tom križanju, naime, ovih dana počinje gradnja velikog rotora. Radovi će stajati oko 777.000 eura.

Dionica državne ceste DC2 i DC41 na kojoj se predviđa izgradnja kružnog toka čini čvorište za tri važna prometna pravca Varaždin – Križevci – Đurđevac, te je jedno od jače prometno opterećenih raskrižja u Koprivnici, tim više jer je i glavni tranzitni pravac prema Mađarskoj do graničnog prijelaza Gola.

U Hrvatskim cestama tumače kako će tijekom gradnje rotora doći do poteškoća u prometu zbog privremene regulacije. Promet rotorom u izgadnji uglavnom će biti omogućen, osim u određenoj fazi radova kad se predviđa i mogućnost potpunog zatvaranja dijela državne ceste DC2 od Križevačke ceste do Starigradske ulice.

Predviđeni rok završetka radova je četiri mjeseca od datuma uvođenja izvoditelja u posao.

Dionica DC2 i DC41 su prometno opterećene svim kategorijama vozila, a prosječno svaki dan oko 8500 vozila prolazi u smjeru Đurđevca, oko 4500 u smjeru Križevaca i oko 3900 u smjeru Botova, odnosno mađarske granice.

Zbog gradnje rotora na križanju državnih cesta DC2 i DC41, prema projektnoj dokumentaciji i troškovniku, treba srušiti i dvije kuće s pomoćnim gospodarskim objektima.

Izrada idejnog projekta
No to nije sve kad je riječ o rotorima u Koprivnici. Tijekom iduće godine planirana je i izgradnja rotora na Starogradskoj ulici kod zgrade Hrvatskog autokluba i mosta preko potoka. Riječ je o problematičnom križanju s čestim prometnim nesrećama.

Osim toga, gradske vlasti i Hrvatske ceste odlučile su zajednički pokrenuti projekt gradnje velikoga rotora na spoju državnih cesta DC2 i DC20 te Starčevićeve ulice kod Podravkinih silosa i problematičnog podvožnjaka. Grad je već naručio izradu idejnog projekta za izgradnju kružnog raskrižja na spoju tih cesta. Kružno raskrižje na spoju državnih cesta DC2 i DC20 te Starčevićeve ulice zamijenio bi postojeće semafore koji reguliraju promet s četiri strane: na cestama prema Zagrebu, Varaždinu, industrijskoj zoni Danici i prema Podravki u Starčevićevoj.

REAKCIJE su bile izuzetno dobre pa će se ove godine u Srednju školu Jastrebarsko upisati i dva učenika više, od jeseni će tako u prvi razred krenuti još 26 logističara Jedinstven koncept povezan s gospodarstvom Upisuje se druga generacija jaskanskih logističara PROJEKT participativnog budžetiranja izravna je demokracija za bolji grad, a provode ga Grad Dubrovnik i Dubrovačka razvojna agencija DURA Izravna demokracija u Dubrovniku Građani odlučuju na što će se trošiti gradski proračun GRAD je uspio asfaltirati 6 km cesta, a već je primljeno 400 tisuća eura za asfaltiranje 2 kilometra cesta, i to dijela ceste u Sišćanima koji je bio neasfaltiran u prethodnim obnovama 100 posto financirano iz Fonda solidarnosti Kratkoročnim zaduženjem Čazma pokriva trošak asfaltiranja cesta