Zbog obnove Pavelinske ulice u ponedjeljak se zatvara tamošnji pružni prijelaz kod Podravkina skladišta i silosa, a u utorak i nadvožnjak nad prugom na magistrali. Dok će pružni prijelaz biti zatvoren za sva vremena jer će radovi u Pavelinskoj trajati do kraja godine – a dotad će biti gotov novi podvožnjak ispod pruge – nadvožnjak se zatvara na tri mjeseca.
Privremena regulacija
Odnosno, kako su izvijestile Hrvatske ceste, od 21. ožujka do 30. lipnja. U Hrvatskim cestama tumače i kako će funkcionirati privremena prometna regulacija u razdoblju dok se obnavlja nadvožnjak nad prugom na južnom ulazu u Koprivnicu.
”Prometni pravac Đurđevac – Varaždin riješen je tako da se promet s državne ceste DC2 usmjerava na državnu cestu DC41 u smjeru centra Koprivnice Bjelovarskom cestom. Promet se zatim nastavlja državnom cestom DC41 – Ulicom braće Radić do kružnog raskrižja kod Doma zdravlja, gdje se nastavlja preko Trga dr. Bardeka na Ulicu Mihovila Pavleka Miškine. Prometni pravac i dalje slijedi državnu cestu DC41 kroz Peteransku cestu do kružnog raskrižja, iz kojeg se izlazi u ulicu Josipa Bukovčana, i dalje nastavlja po ulici Čarda do križanja s državnom cestom DC20. Prometni pravac zatim slijedi državnu cestu DC20 preko ulice Ivana Česmičkog do križanja s državnom cestom DC2 – gdje skreće u smjeru Varaždina i nastavlja dalje Varaždinskom cestom. Prometni pravac Križevci – Đurđevac riješen je tako da se promet s državne ceste DC41 u naselju Reka preusmjerava na lokalnu cestu LC26030. Promet prolazi preko Mlinarske ulice i skreće na županijsku cestu ŽC2143 – Starigradsku. Starigradskom cestom se iz kružnog raskrižja izlazi na državnu cestu DC41, odnosno na pravac za Đurđevac. Prometni pravac Križevci – Gola bit će riješen tako da se zadržava pravac državne ceste DC41 Križevačkom cestom, nastavlja se državnom cestom DC2 Zagrebačkom ulicom, produžuje se ravno preko državne ceste DC20 – Ulicom Ivana Česmičkog, do križanja s Đelekovačkom cestom i ulicom Čarda. Zatim se slijedi ulica Čarda i preko ulice Josipa Bukovčana dolazi na kružno raskrižje s državnom cestom DC41, odnosno Peteranskom cestom”, tumače u Hrvatskim cestama.
Nakon obnove nadvožnjaka, počinje gradnja velikog rotora točno pokraj njega, na križanju važnih prometnih pravaca na državnim cestama DC2 i DC41. Proveden je i postupak javne nabave te je iznjedren najpovoljniji izvođač, a čeka se da prođu svi žalbeni rokovi.
Dionica državne ceste DC2 i DC41 na kojoj se predviđa izgradnja kružnog toka čini čvorište za tri važna prometna pravca Varaždin – Križevci – Đurđevac, te je jedno od jače prometno opterećenih raskrižja u Koprivnici, tim više jer i glavni tranzitni pravac prema Mađarskoj do graničnog prijelaza Gola.
Koprivničke vode pak prošli su tjedan još jednom podsjetile da u ponedjeljak počinje obnova Pavelinske kod pružnog prijelaza, odnosno prva od ukupno tri faze izgradnje retencijskog bazena u toj ulici.
Prva faza radova
”Dio Pavelinske od kolnog prilaza u skladište Podravke do križanja s Ulicom Gornji Banovec bit će zatvoren za sve sudionike u prometu osim za stanare obuhvaćene prvom fazom radova kojima će se omogućiti pješački pristup do objekata. Parkiranje vozila im je omogućeno na zelenim površinama u ulicama Gornji Banovec, Severovec i Franje Gažija, kako je dogovoreno s komunalnim redarstvom Grada Koprivnice. Rok završetka izvedbe prve faze radova je 15. srpnja”, kažu u Koprivničkim vodama.