Grad Koprivnica proširuje stambenu zonu i gradi novu infrastrukturu u prostoru kod stare ciglane. Dio je to stambene zone Pri svetoj Magdaleni. Nova prometnica s potrebnom infrastrukturom gradit će se u Ulici dr. Alberta Heinricha u Koprivnici u dužini od 200-tinjak metara. Tamo će nakon toga na prodaju biti 20-ak novih gradilišta. Riječ je uglavnom o individualnoj stambenoj izgradnji, odnosno obiteljskim kućama.
Nova stambena zona omeđena je prostorom stare ciglane s južne strane te ulicama Kraljice Jelene, Proljetne i Dore Pejačević sa sjevera. Ranije je u budućoj zoni u Heinrichovoj ulici postavljen vodovodni i kanalizacijski sustav.
Tvrtka Koprivnica plin će ovih dana graditi niskotlačni plinovod u toj ulici i susjednoj Ulici Ciglana, za što je nedavno raspisan natječaj kojim se tražio izvoditelj radova. Ulica dr. Alberta Heinricha dio je koprivničke stambene zone Prvi Svetoj Magdaleni. Do kraja godine nova bi gradilišta mogla biti ponuđena na prodaju. Cijena ovog trena nije poznata.
Gradonačelnik Koprivnice Mišel Jakšić zbog toga je prošli tjedan donio odluku o imenovanju predstavnika Grada za provedbu postupka javne nabave za izgradnju infrastrukture u toj ulici. Procijenjena vrijednost nabave je 500.000 eura bez PDV-a.
Osim toga, Grad proširuje i stambenu zonu Cerine kod gradskih bazena. Tamo će se izgraditi prometnice, pješačko-biciklističke staze, parkirališta sa sustavom odvodnje, javne rasvjete i kabelske kanalizacije.
– Ukupna površina obuhvata zahvata je oko 7009 četvornih metara, a površina prometnice 3082 četvornih metara – ističe se u projektnom zadatku u kojem se navodi i kako je u zoni zahvata moguće formirati 19 novih gradilišta.
Predviđena je gradnja 250 metara kolnika širine šest metara te 186 metara kolnika širine 5,5 metara. Osim toga, izvest će se i ukupno 558 metara pješačko-biciklističke staze širine 2,5 metra te novo parkiralište za 20 parkirnih mjesta.
– Planirani zahvat se izvodi na livadi uz nogometno igralište NK Miklinovec, a između Ulice Mare Matočec i Ulice Miklinovec – tumače u Gradskoj upravi.