Izbornik
Naslovnica Gradovi Koprivnica
Čelnici grada nezadovoljni premijerovim istupom

Ove godine neće se graditi ni kilometar nove brze ceste prema Koprivnici

Foto: Robert Mihaljević
Brza cesta prema Koprivnici dio je podravsko-bilogorskog ipsilona s odvojcima nakon Virovitice prema Bjelovaru i Koprivnici

Istup premijera Andreja Plenkovića nakon proslave 30. obljetnice HDZ-a u Koprivnici bio je povod da čelnici grada sazovu izvanrednu konferenciju za novinare na kojoj su govorili o prometnici zvanoj čežnja – brzoj cesti prema Zagrebu.

Rekordan godišnji proračun grada Koprivnice Jakšić: Rastemo iako nam država uzima 17 milijuna kuna

“Ili zaboravljeno ili se lagalo”

Premijer je, naime, u medijskom istupu spomenuo kako će se brza cesta do Koprivnice i mađarske granice graditi po etapama. S druge strane, gradnja ceste od Farkaševca prema Bjelovaru kreće već ove godine jer su svi projekti pripremljeni. To je posebno zasmetalo gradonačelniku Mišela Jakšića i predsjednika Gradskog vijeća Ivana Pala.

– Sve ono što se govorilo u nedavnim razgovorima s premijerom u Koprivnici ili je zaboravljeno, ili nam se tada lagalo, ili se nije govorila cijela istina. O brzoj cesti Plenković danas govori kao o dijelu nekog svemirskog projekta koji će se graditi u fazama. Ako sve to ide usporedo s Bjelovarom, kao što se nama govorilo, kako onda premijer zna u lipu i centimetar koliko će se ove godine graditi do Bjelovara, a mi nismo ni spomenuti u svjetlu konkretnih radnji, od otkupa zemljišta do projekata – rekao je Jakšić na prošlotjednoj konferenciji za novinare.

Gradsko vijeće Radi se na spomeniku Zlati Bartl

Upozorio je i kako su neki drugi krajevi koji su dobili ceste očito imali mnogo veću snagu u svojim saborskim zastupnicima koji su uspjeli izlobirati da se ceste u njihovim krajevima grade.

– A mi imamo kolege Željka Lackovića i Mladena Mađera koji su isključivo zaokupljeni kome će se istržiti za budući mandat te Damira Felaka koji se više bavi unutarstranačkim izborima u HDZ-u, odnosno kome se prikloniti, nego lobiranju za brzu cestu – kaže čelnik Koprivnice.

Podsjeća kako se na sastancima koje su u Koprivnici vodili s premijerom i njegovim suradnicima govorilo kako će projekti brze ceste do Vojakovačkog Kloštra sigurno biti izrađeni do druge polovice 2020. godine. A na tim se sastancima govorilo i o mogućnosti da se najesen krene s radovima na toj dionici.

Trebalo se graditi usporedo

– Riječ je o dvotračnoj cesti. Imali smo tada raspravu je li bolja četverotračna ili dvotračna, pa smo zaključili da je bolje vrabac u ruci nego golub na grani. Sad je ispalo da nemamo ni tog obećanog vrapca – zaključuje Jakšić.

Predsjednik Gradskog vijeća Koprivnice Ivan Pal kaže kako mu nije jasno zašto središnja vlast ne sluša gospodarstvenike iz toga kraja koji se stalno žale na infrastrukturu.

Ove godine velika ulaganja u prometnu infrastrukturu Grade se dva rotora i obnavlja nadvožnjak koji će tri mjeseca biti zatvoren za promet

– Ovo o čemu danas govorimo vlasti u Zagrebu konačno bi trebale vrlo ozbiljno shvatiti, a pogotovo ljudi iz našega kraja koji su dobili mandat da nas tamo zastupaju – zaključio je čelnik koprivničkoga Gradskog vijeća.

Brza cesta prema Koprivnici dio je podravsko-bilogorskog ipsilona s odvojcima nakon Virovitice prema Bjelovaru i Koprivnici. Godinama se obećavalo kako će se ti odvojci graditi istodobno, kilometar za kilometar, ali to se očito neće dogoditi. Cesta prema Bjelovaru ove se godine gradi, a ona prema Koprivnici ne.