Završila je gradnja rotora na križanju Kolodvorske ulice i Ulice Matice hrvatske te je ponovno uspostavljeno prometovanje ovim dijelom grada. Bilo je to najveće gradilište u gradu, a velika investicija od četiri i pol milijuna kuna uključila je i zamjenu svih podzemnih instalacija: od oborinske i fekalne odvodnje, do vodovoda. Jedan od većih zahvata bilo je postavljanje četiri i pol tisuće kvadratnih metara novoga asfalta koji je “otišao” na nove prometnice i pješačko-biciklističke staze.
Uskoro i u dva smjera
– Po ugovoru su se radovi trebali izvesti za pedeset dana, ali, evo, mi smo rok probili za tri dana. No, bilo je riječ o iznimno kišnim danima tako da sam svakako zadovoljan svime – rekao je direktor VG Komunalca Jurica Mihalj te dodao kako je na rotoru svakodnevno radilo pedesetak radnika koji su sve napore ulagali da se promet što prije pusti u “normalu”. Osim toga, radnici su se s gradilišta na rotoru preselili u Porinovu ulicu kako bi se i taj projekt što prije priveo kraju. Da je riječ o ključnoj prometnoj infrastrukturi u gradu, čvorištu iz kojega će se u budućnosti moći kretati u svim smjerovima, potvrdio je gradonačelnik Dražen Barišić rekavši kako je preduvjet za ove radove bio usmjeriti tranzitni promet na okolne obilaznice.
– Zahvaljujem svima koji su desetljećima živjeli i trpjeli sve nedostatke ove prometnice, od kojih je buka samo jedan. Sada će uskoro moći i u oba smjera komunicirati. Logično je da iz Doma zdravlja možemo u oba smjera, a ne da trebamo prolaziti cijeli grad da se okrenemo u smjeru Zagreba – rekao je gradonačelnik. Obilaznicama se crta nova prometna slika koja treba donijeti mirniji i sigurniji život u centru. Zasad na potezu između dva nova gradska rotora ostaje jednosmjeran promet, no i to će se s vremenom promijeniti, najavio je gradonačelnik.
– Ovim rotorima otvaraju se novi prometni koridori koji omogućavaju dvosmjerni promet. Ovaj rotor će biti životno čvorište za ovaj dio grada– poručuje Barišić.
Još prometnih izazova
Pred Velikom Goricom još su dva prometna izazova, a to su dva nova logistička centra - pošte na zapadnom ulazu u grad te onih u Poduzetničkoj zoni Vukovinsko polje. Oba podrazumijevaju dolazak većega broja radnika na ova područja, kao i teretni promet prema tim centrima. Osim toga, brojni su projekti u planu kada je riječ o goričkoj prometnoj infrastrukturi. – Kod Zubaka je potreban jedan “turbo rotor”, no tu svoju ulogu imaju Hrvatske ceste jer riječ je o pristupnoj cesti zračnoj luci koja ima svoje zakonitosti. Nastavit ćemo sa sličnim prometnim rješenjima u Gorici s naglaskom na visokom standardu za pješake i bicikliste – dodaje Barišić.