Grad Dubrovnik u srpnju je zabilježio porast broja dolazaka za 4% te porast broja noćenja za 4% u odnosu na prošlu godinu. Od 1. siječnja do 31. srpnja 2024. broj dolazaka i noćenja u porastu je od 13% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što čini Dubrovnik apsolutnim turističkim šampionom sezone 2024. u usporedbi sa svim ostalim destinacijama u Republici Hrvatskoj.
Jedinstvena turistička kartica Dubrovnik Pass u srpnju je također zabilježila izvrsne rezultate, prodaja je porasla za 32% u odnosu na prošlu godinu. Ukupno su prodana 61.123 Dubrovnik Passa u vrijednosti od 2,288.835 eura. U prvih sedam mjeseci ove godine prodano ih je 24.290 u vrijednosti od 9,020.635 eura, odnosno 46% više nego prošle godine u isto vrijeme. U kratkom razdoblju ova turistička i kulturna digitalna kartica postala je najprodavanija takva kartica u Europi. Od iduće godine svi kupci Dubrovnik Passa morat će prilikom kupnje ujedno rezervirati termin obilaska svake od lokacija, čime se uvodi još jedan korak u procesu upravljanja istodobnih posjetitelja u jezgri.
Isto tako, najave za posezonu su izvrsne, a brojni međunarodni letovi u zimskim mjesecima osigurat će Dubrovniku odlične pokazatelje i tijekom zimskog razdoblja. TZ Dubrovnika priprema bogat program, kako za posezonu, tako i za zimsku sezonu.
Usuglašen je i datum prvog Camina Dubrovnik, koji će se održati 24. rujna polaskom iz Dubrovnika, a završiti 29. rujna u Međugorju. Ova pješačka turističko-hodočasnička staza duga je oko 150 km i vodi od benediktinskog samostana sv. Jakova u Dubrovniku do crkve sv. Jakova u Međugorju.
Staza je u cijeloj dužini očišćena i označena oznakama Camino. Dizajniran su pečati koje hodočasnici prikupljaju te diplome tzv. compostele. Pri kraju je izrada internetske stranice projekta i interaktivne aplikacije putem koje hodočasnici mogu vidjeti gdje se nalaze, uz preporuke za mjesta koja bi bilo dobro posjetiti te hitne brojeve koji bi im mogli zatrebati.