Izbornik
Naslovnica Gradovi Koprivnica
Radovi na gradilištima drugoga kolosijeka pruge od Križevaca i Koprivnice do Mađarske

Zagrebačka ulica trebala bi biti otvorena već potkraj travnja

storyeditor/2024-04-05/radovi_grad_01.jpg
1/2
Foto: HŽ Infrastruktura Zbog radova na izgradnji pothodnika (u lijevom dijelu fotografije) ispod ceste za sav promet je zatvoren dio Zagrebačke ulice u Koprivnici. Iz tvrtke Cengiz, koja gradi drugi kolosijek pruge, prvotno su bili najavili kako će taj dio Zagrebačke bit zatvoren za promet do 20. svibnja
Ispod pruge na glavnom kolodvoru u Koprivnici i Zagrebačke ulice bit će izgrađen pothodnik dužine 140 metara i širine četiri metra. Pothodnik će spojiti Taraščice i dva kolodvora – željeznički i autobusni – s Vinicom i OŠ Podolice

U tijeku su radovi na izgradnji pothodnika ispod Zagrebačke ulice koji će spojiti glavni željeznički kolodvor sa stambenim naseljem s druge strane Zagrebačke. Pješački pothodnik iznimno je važan infrastrukturni projekt jer će povezati dva dijela Koprivnice koje danas presijecaju željeznička pruga Zagreb – Budimpešta i državna cesta DC2 čiji je dio Zagrebačka ulica. Pothodnik će spojiti Taraščice i dva kolodvora – željeznički i autobusni – s Vinicom i Osnovnom školom Podolice.

Završeno 60% projekta

Zbog radova na izgradnji pothodnika ispod ceste za sav promet je zatvoren dio Zagrebačke ulice u Koprivnici. Iz tvrtke Cengiz koja gradi drugi kolosijek pruge, prvotno su bili najavili kako će taj dio Zagrebačke bit zatvoren za promet do 20. svibnja.

No čini se kako bi važna prometnica ipak mogla biti u funkciji i prije nego što se pothodnik u cijelosti izgradi. Kako su nam prošli tjedan tumačili u gradskoj upravi, plan je da se otvori barem jedan prometni trak čim to okolnosti na gradilištu dopuste, odnosno čim se pothodnik izbetonira, a prekop preko ceste nasipa šljunkom. To je važno jer je tranzitni kamionski promet preusmjeren kroz grad pa se stvaraju nepotrebne gužve. U gradu, a i Hrvatskim cestama nadaju se da bi se Zagrebačka dijelom mogla otvoriti već potkraj travnja. Ispod pruge na glavnom kolodvoru u Koprivnici i Zagrebačke ulice bit će izgrađen pothodnik dužine 140 metara i širine četiri metra.

Za to vrijeme ubrzano traju radovi i na drugim gradilištima drugoga kolosijeka pruge od Križevaca i Koprivnice do granice s Mađarskom. U HŽ infrastrukturi kažu kako je dosad završeno više od 60 posto projekta, a u promet su pušteni i prvi kilometri novoizgrađene pruge, točnije sedam kilometara novoizgrađenog kolosijeka između kolodvora Koprivnica i Drnje. Plan je u sljedećem razdoblju nastaviti intenzivne radove na sva 42 kilometra pruge, ističu u HŽ-u.

Zbog radova na izgradnji pothodnika (u lijevom dijelu fotografije) ispod ceste za sav promet je zatvoren dio Zagrebačke ulice u Koprivnici. Iz tvrtke Cengiz, koja gradi drugi kolosijek pruge, prvotno su bili najavili kako će taj dio Zagrebačke bit zatvoren za promet do 20. svibnja
Foto: HŽ Infrastruktura Zbog radova na izgradnji pothodnika (u lijevom dijelu fotografije) ispod ceste za sav promet je zatvoren dio Zagrebačke ulice u Koprivnici. Iz tvrtke Cengiz, koja gradi drugi kolosijek pruge, prvotno su bili najavili kako će taj dio Zagrebačke bit zatvoren za promet do 20. svibnja

– Radovi se izvode i na pješačkome pothodniku u kolodvoru Koprivnica. Sanirat će se i klizište koje se pojavilo na dijelu trase u Vojakovačkome Kloštru – navodi HŽ.

Nakon internog tehničkog pregleda nadvožnjaka Sokolovac održan je tehnički pregled te se nakon očitovanja svih javnopravnih tijela očekuje ishođenje uporabne dozvole. Također, nakon tehničkog pregleda i otklanjanja svih primjedbi ishođena je uporabna dozvola za nadvožnjak Novo Drnje. Odrađen je i interni tehnički pregled nadvožnjaka Vuk za koji se još moraju izgraditi ostale pristupne ceste te je plan da tehnički pregled bude proveden u travnju.

Preusmjeravanje prometa

– Ti radovi, očekivano, ostavljaju traga i na prometu pa su tijekom ožujka na snazi bila osmosatna zatvaranja, a krajem mjeseca i jedno sedmodnevno zatvaranje pruge. U tih tjedan dana zadatak je bio preusmjeriti promet na novoizgrađeni desni kolosijek između kolodvora Koprivnica i Drnje duljine sedam kilometara, nakon čega će se pristupiti rekonstrukciji postojećega kolosijeka na toj dionici – kažu u HŽ Infrastrukturi.

Krajem travnja promet između kolodvora Drnje i Novo Drnje bit će preusmjeren preko novoizgrađenog dijela kolodvora Novo Drnje ukupne duljine 2,5 kilometra radi završetka preostalih radova na tom novom kolodvoru.

storyeditor/2024-04-05/IMG_0195.jpg Pokloni za novu stambenu zajednicu Slikovnice, igračke i računalo za djecu iz Čepinskih Martinaca storyeditor/2024-04-05/bjjj_a_fo.jpg Investicija vrijedna 16 milijuna eura Bjelovaru donosi veći standard zbrinjavanja otpadnih voda Dogradnja i rekonstrukcija uređaja za pročišćavanje otpadnih voda storyeditor/2024-04-05/zag_c_fo.jpg Raspisan javni poziv Zajednice kulturno-umjetničkih udruga Zagrebačke županije Za gostovanja kulturno-umjetničkih udruga 65.000 eura