Izbornik
Naslovnica Gradovi Dubrovnik
Gradonačelnik na turističkom sajmu ITB:

'Želimo zadovoljne građane i najbolje iskustvo Dubrovnika za sve naše goste'

Dubrovnik
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL
Dubrovački gradonačelnik predstavio je osnovne karakteristike pokrenutog projekta 'Respect the City' te se osvrnuo na partnerski odnos s međunarodnim udruženjem CLIA

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić boravili su u Berlinu gdje se održava najveća svjetska turistička burza - ITB sajam. Franković je u ulozi panelista sudjelovao u diskusiji na temu prenapučenosti destinacija uslijed djelovanja turizma pod nazivom “Mjere i iskustva”.

Most dr. Franje Tuđmana cesta Most Dr. Franja Tuđmana – Osojnik Projekt koji je 'na čekanju' više od 10 godina dobio građevinsku dozvolu

"Jedna smo od najpoželjnijih svjetskih destinacija i ne želimo da nas se pamti kao grad kojeg uništava turizam, a kako su neki mediji počeli predstavljati Dubrovnik. Čvrsto smo odlučili ne postati žrtvama vlastitog uspjeha i promijeniti paradigmu turizma koji nam se događa u upravljanje destinacijom koje počiva na postulatima održivog turizma“, rekao je Franković, izvijestili su iz Dubrovnika.

Predstavio je osnovne karakteristike pokrenutog projekta „Respect the City“ te se osvrnuo na partnerski odnos s međunarodnim udruženjem CLIA (Cruise Lines International Association) koji je rezultirao značajnim pomacima u usklađivanju termina dolazaka brodova na kružnim putovanjima što će već nadolazeće  sezone dovesti do smanjenih pritisaka na povijesnu jezgru.

"Nema jedinstvenog ni brzo provedivog rješenja, radi se o procesu, a ključ je u partnerskom nastupu svih dionika“, poručio je gradonačelnik. Dodao je da je da Dubrovnik osim s kruzerima ima problema i s velikim priljevima dnevnih posjetitelja čemu će se doskočiti sustavom pravovremenog informiranja posjetitelja koristeći suvremene kanale komuniciranja poput aplikacija za pametne telefone. 

Sve što će Grad poduzeti i što već poduzima, smatra gradonačelnik, uvelike će doprinijeti stvaranja jedinstvenog doživljaja destinacije i podići kvalitetu ukupne usluge za sve posjetitelje. Osvrnuo se na aktivnosti koje su već poduzete, poput novih pravila za odvijanje gospodarskih djelatnosti na javnim površinama.

"Neke od tih odluka su prilično oštre i možda nepopularne kod zakupaca javnih površina, ali naša je zadaća staviti potrebe građana na prvo mjesto", rekao je gradonačelnik.

Tijekom rasprave postavio je pitanje „Kako mjeriti uspjeh?“ ocijenivši da je potpuno pogrešno turističke uspjehe prikazivati isključivo brojkama. Da „više nije bolje“ složili su se i opstali panelisti iz gradova jednako pogođenim negativnim učincima galopirajućeg turizma.

Lapadski ogranak Dubrovačkih knjižnica kvalitetnija usluga Nakon 16 godina otvoren Lapadski ogranak Dubrovačkih knjižnica