Izbornik
Naslovnica Specijali Jesenski međunarodni bjelovarski sajam
Od 7. do 9. rujna

Bjelovarski sajam prošle je godine imao 40.000 posjetitelja

Jesenski međunarodni bjelovarski sajam
Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL
Najviše inozemnih izlagača dolazi nam iz Slovenije. Izlažu poljoprivrednu mehanizaciju i opremu za poljoprivredu (prikolice, traktore, utovarivače, sadilice, razne mašine, šatore, silažne dodatke itd.) - poručuju organizatori

Na Jesenskom međunarodnom bjelovarskom sajmu izlažu najvažnije kompanije, udruge i proizvođači ne samo iz poljoprivrede i stočarstva već i iz svih ostalih grana gospodarstva Hrvatske. Izlagači iz inozemstva najčešće dolaze iz Srbije, BiH, Slovenije, Italije, Rumunjske, Njemačke, Mađarske i Austrije. Na prošlogodišnjem sajmu bilo je oko 500 izlagača na prostoru većem od 25.000 m2 otvorenog i zatvorenog prostora, a posjetilo ih je više od 40.000 posjetitelja.

- Najviše inozemnih izlagača dolazi nam iz Slovenije. Izlažu poljoprivrednu mehanizaciju i opremu za poljoprivredu (prikolice, traktore, utovarivače, sadilice, razne mašine, šatore, silažne dodatke itd.). Zatim Austrijanci koji najviše izlažu opremu za stočarstvo, te Talijani koji izlažu poljoprivrednu mehanizaciju. Iz godine u godinu raste broj inozemnih izlagača - poručuju organizatori.

Ove godine očekuju još veći broj izlagača i posjetitelja s obzirom na to da su uveli dvije nove sajamske manifestacije - jednu namijenjenu hortikulturi i drugu za građevinsku i komunalnu opremu. Isto tako, očekuju još veću i kvalitetniju ponudu izložaka i ponuda izlagača, povećanje direktne prodaje na sajmu, dogovorenih poslovnih suradnji….

Bjelovarski sajam proširuje svoje sadržaje pa imaju i popratne manifestacije poput Peti element za grijanje i obnovljive izvori energije čiji je cilj da se na jednom mjestu okupe i predstave poslovni subjekti vezani uz naslovnu tematiku, da ti isti subjekti sklope što više poslovnih suradnja, te da posjetiteljima prikažu sve novitete u tom segmentu. Kako kažu, svake godine bilježe povećanje broja izlagača iz tog područja i povećanje zainteresiranosti posjetitelja za njihove proizvode i usluge.