Uz trsove okićene baranjskim kulenom i kobasicom, koje je blagoslovio župnik Đula Andraši iz Kneževih Vinograda, u vinariji Vina Belje na Banovom brdu u Baranji, obilježena je tradicionalna Vinceška, blagdan Sv. Vinka zaštitnika vinogradara. Kao i svake godine, Vinceška obilježava početak rezidbe u vinogradima odnosno početak nove vinogradarske godine, a u vinogradima Belja predvodili su je direktor Belja Davor Bošnjaković i direktor Vina Belja Krešimir Milorad.
– Iza nas je vrlo zahtjevno razdoblje u kojem smo pokazali da možemo i želimo nastaviti uspješnu poljoprivrednu proizvodnju u Hrvatskoj, a ispred nas su novi projekti. Od danas se Vina Belje dodatno približavaju svojim potrošačima i njihovim potrebama kroz personalizirane etikete i etikete s posvetom koje možete izabrati na našim vinima – kazao je Bošnjaković.
Personalizirane vinske etikete apsolutna su novost na hrvatskom tržištu, a Vina Belje u ovaj projekt ulaze sa željom dodatne emotivne povezanosti vinskih ljubitelja i vina iz asortimana Belja. Personalizacija je moguća već za jednu bocu, a u ponudi su standardne butelje od 0.75 l te magnum boce (1,5 l) i jeroboam boce (3 l). Prema najznačajnijim životnim događajima u kojima proslavljamo s vinom, kreirane su etikete za vjenčanja, rođendane i brojne druge posebne prigode.
Vina Belje nedavno su nagrađena Bijelim grozdom za najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju koja uključuje najljepšu vinsku cestu u Hrvatskoj, suvremenu vinariju s turističkim prijemnim centrom smještenu u vinogradima te stari podrum iz 1526. godine s hrastovim bačvama, bogatom vinskom arhivom, kušaonicom vina i vinotekom. Misija je projekta – u kojem sudjeluju posjetitelji, vrednujući vlastiti nezaboravan doživljaj i iskustvo – istaknuti one koji se najviše trude i rade, nagraditi ih za njihov uspjeh i dati svim dionicima u turizmu poticaj za dodatni rast i razvoj kvalitete cjelokupne turističke ponude vezane za gastronomiju i enologiju.
– Za nas je to daljnji poticaj za razvoj i suradnju s našim partnerima iz Baranje i regije kako bismo ponudili zanimljivu i autentičnu ponudu za domaće i strane goste – istaknula je Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica Sektora marketinga, turizma i korporativnih komunikacija u Belju. Na jučerašnjoj Vinceški održano je i prvo predstavljanje proizvoda od autohtone crne svinje, fajferice, kobasice, kulen i slaninu, koji se već mogu naći na hrvatskim policama.