Izbornik
Naslovnica Županije Splitsko-dalmatinska
Turistička zajednica grada Solina pomaže turističkom sektoru u doba pandemije

Besplatna edukacija o tome kako rješavati pritužbe i komunicirati s gostima

1/2
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Javili su se hoteli i velik broj privatnih iznajmljivača. Svi zainteresirani iznajmljivači, restorani i agencije mogu prijaviti svoje kandidate putem maila: direktor.tzsolin@solin-info.com do 20. svibnja 2020.

Turistička zajednica Grada Solina pokreće inovativni projekt besplatne edukacije na temu rješavanja pritužbi i komunikacijskih vještina za privatni ugostiteljski sektor kako bi sinergijom javnog i privatnog sektora unaprijedili znanja i vještine djelatnika te tako u ovim teškim razdobljima pandemije očuvali radna mjesta.

Gradonačelnik Dalibor Ninčević predstavio mjere donesene za suzbijanje posljedica krize Solin poduzetnicima podigao iznos za potporu sa 700.000 na milijun kn

Izvanredni uvjeti

Riječ je usluzi namijenjenoj hotelima, restoranima, agencijama i iznajmljivačima s područja grada Solina koja je besplatna za sve polaznike, s obzirom na to da se oslanja na postojeće ljudske i ostale resurse proizašle iz suradnje s hotelima President Solin i Salona palace te ostalim privatnim sektorom. Edukaciju će provoditi direktorica TZ-a Grada Solina Jelena Stupalo, s iskustvom trening menadžera za edukaciju zaposlenika u hotelskom sektoru i zvanjem predavača na Sveučilišnom odjelu za stručne studije u Splitu.

Foto: Milan Šabić/PIXSELL

– Željeli smo pomoći našim turističkim djelatnicima i provesti edukaciju o tome kako rješavati pritužbe i komunicirati s gostima. Kada dođu turisti, s obzirom na izvanredne uvjete u kojima živimo, situacije, upiti i pritužbe bit će drukčiji. Jako je važno da svi, od sobarice, konobara, recepcionara, turističkih vodiča, iznajmljivača, svladaju temeljne vještine komunikacije budući da su oni reprezentativni u kontaktu s gostima – kaže nam Jelena Stupalo. Program edukacije obuhvaća treninge rješavanja pritužbi i komunikacijskih vještina koje su neophodne u novim okolnostima pandemije COVID-19.  Također, tu su specijalizirani treninzi prodajnih i prezentacijskih vještina za djelatnike i ostale dionike u prodaji proizvoda i usluga, kao i edukacija o destinaciji.

Grad Solin donio niz mjera pomoći građanima i gospodarstvu, sad reže rashode Ninčević: Pročelnici analiziraju sektore i predložit će mi uštede od 25 posto

– Uz edukaciju turističkih djelatnika i aktivnu asistenciju u pripremi turističke sezone u novonastalim uvjetima rada, cilj je usvojenim znanjima i vještinama dugoročno utjecati na povećanje standarda destinacije kao i neophodnim očuvanjem radnih mjesta – poručuje Stupalo.

Edukacije će se provoditi u skladu sa svim epidemiološkim preporukama, a s njima se počinje od 1. lipnja.

Velik interes

Interes je, kaže nam Jelena Stupalo, velik. Javili su se hoteli i velik broj privatnih iznajmljivača, ali i ostali. Svi zainteresirani iznajmljivači, restorani i agencije mogu prijaviti svoje kandidate putem maila: direktor.tzsolin@solin-info.com do 20. svibnja 2020.

Iskoristili smo razgovor s direktoricom solinskog TZ-a i pitali je kolike gubitke su pretrpjeli u predsezoni i kakvoj se turističkoj sezoni ove godine nadaju.

Grad Solin i Dječji vrtić Cvrčak pokrenuli su e-vrtić za jačanje roditeljskih kompetencija U virtualnom vrtiću djeca su podijeljena u svoje grupe i igraju se, rješavaju zadatke

– U prva četiri mjeseca zabilježili smo 65% manje dolazaka i 45% manje noćenja. Siječanj i veljača bili su odlični, ostvarili smo čak i porast od 20% u odnosu na lani, ali onda je došao ožujak i sve je zatvoreno. Od hotela dobivam informacije da ništa ne očekuju u svibnju ni u lipnju. Nadamo se da će od srpnja krenuti dobro – kaže Stupalo. Kao i na razini države, očekuju da će ostvariti 30% lanjskih rezultata.