Izbornik
Naslovnica Županije Brodsko-posavska 13 pregleda
Osobe s invaliditetom kao modeli u kampanji

Fotkama žele ponukati vozače da ne parkiraju na njihova mjesta

Foto: Vedran Balen
Cilj kampanje je osvijestiti vozače koji u glavi još uvijek nemaju činjenicu da je to parkiralište nekom uistinu potrebno, ne iz nekog hira nego potrebe, rekao je Tomislav Goll, novinar Radija 92FM koji je zajedno s Društvom multiple skleroze Brodsko posavske županije i Policijskom upravom brodsko-posavskom inicirao kampanju

"Želiš li se mijenjati za mjesto" naziv je kampanje čiji je cilj osvijestiti građane Slavonskog Broda da ne parkiraju svoje automobile na mjesta predviđena za osobe s invaliditetom. U sklopu kampanje izrađene su fotografije osoba s invaliditetom, građana Slavonskog Broda, koje su postavljene uz prometne znakove koji označavaju parkirna mjesta za osobe s invaliditetom.

već svi useljeni Grade nove gradske stanove za mlade

Na taj način poslužit će kao podsjetnik i opomena vozačima koji parkiraju na njihova mjesta. Naime, mnogi vozači nisu svjesni problema koje osobe s invaliditetom imaju kada im je onemogućeno parkiranje na za njih predviđena mjesta

.- Mislim da ovo jako pohvalno. I mi invalidi želimo živjeti kao normalni ljudi, kretati se po gradu i imati mjesto gdje možemo parkirati auto, a ne da na naša mjesta parkiraju zdravi ljudi. Želimo da nas uvijek čekaju naša mjesta na parkingu - kazala je Anica Glavašević, članica Društva multiple skleroze Brodsko-posavske županije.

učenici brodske ekonomsko-birotehničke škole Žele biti uzor mladima i u Europi

Kampanja je, barem zasad, urodila plodom. Vozače na dvanaest lokacija u Slavonskom Brodu sada čekaju lica naočitih brodskih modela s fotografija i upozoravaju ih kako su stali na mjesto namijenjeno i rezervirano isključivo osobama s invaliditetom. Fotke su postavljene uz znakove ispred institucija u koje osobe s invaliditetom često idu. Ljudi javljaju da već imaju učinak te da vozači, kada ih vide, čak i kada stanu na mjesto za invalide, maknu svoje vozilo.

- Cilj kampanje je osvijestiti vozače koji u glavi još uvijek nemaju činjenicu da je to parkiralište nekom uistinu potrebno, ne iz nekog hira nego potrebe. Educiramo li na ovaj način samo jednog vozača, mi smo već napravili puno - kazao je Tomislav Goll, novinar Radija 92FM koji je zajedno s Društvom multiple skleroze Brodsko posavske županije i Policijskom upravom brodsko-posavskom inicirao kampanju.

Slavonski Brod slavonski brod Gdje je zapelo s Rafinerijom?