Izbornik
Naslovnica Županije Splitsko-dalmatinska
Predstavljena Turistička strategija Imotske krajine do 2025. godine

Imotska krajina - sjajan primjer udruživanja i razvoja turizma

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Studijom je definirano kako su poželjni sustavi turističke ponude u Imotskoj krajini seoski, eko, kulturni i aktivni turizam

Udruživanjem Imotskog i osam općina Imotske krajine u Turističku zajednicu Imota Splitsko-dalmatinska županija postala je perjanica u udruživanja turističkih zajednica, a izradom Turističke strategije Imotske krajine do 2025. godine postala je primjer ostalima kako osmišljavati ravnomjeran turistički razvoj uvažavajući specifičnosti lokalne zajednice, s ciljem postizanja što većeg zadovoljstva i gostiju i domicilnog stanovništva.

Razvoj prirodne baštine Bolja budućnost otoka Zlarina uspostavom Hrvatskog centra koralja

Istaknuto je to na predstavljanju Turističke strategije u Imotskom na kojoj su bili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, splitsko-dalmatinski župan Blaženko Boban, gradonačelnik imotskog Ivan Budalić, saborski zastupnik Ante Čikotić, županijski pročelnici Davor Pavić i Stipe Čogelja te brojni turistički djelatnici.

Bolji promotivni efekti

Boban je rekao da je ponosan što je Imotska krajina bila dominantna na sajmu u Berlinu, s kojega se upravo vratio, a da je županijski TZ dominirao na predstavljanju Hrvatske.

– Cilj nam je u županiji popuniti turističke kapacitete u predsezoni i posezoni kao i dislocirati turiste u sezoni što je kompatibilno s turističkom ekspanzijom u Imotskoj krajini. Nadam se da će svi d aktivno raditi na realizaciji smjernica i mjera naglašenih kao ključnih za daljnji razvoj i jačanje prepoznatljivosti Imotske krajine kao destinacije, što će doprinijeti i cjelokupnom gospodarskom te demografskom razvoju ovog područja – poručio je Boban.

Proslava Grgureva na Požeškoj gori Požežani i njihovi gosti uživali u bogatoj slavonskoj trpezi, izvrsnoj kapljici, pjesmi i šetnji vinogradima

Iz Berlina je u Imotski došao i Kristjan Staničić koji se prisjetio kako je prošle godine na udruživanje turističkih zajednica Imotske krajine doletio izravno iz Las Vegasa, poručivši kako snažno stoji iza TZ-a Imota i njezinog direktora Luke Kolovrata.

– Izradom Strategije razvoja turizma za ovo područje stvoreni su preduvjeti za potpunu provedbu marketinških i komunikacijskih aktivnosti koje će za cilj imati snažnije tržišno pozicioniranje Imotske krajine. To je pravi primjer destinacijskog menadžmenta koji je i drugim kolegama iz turističkog sustava poslužio kao primjer. Ovakva suradnja osigurat će ovom kraju bolje promotivne efekte, veću vidljivost te sustavniji razvoj turističke infrastrukture gdje će se voditi računa o održivom razvoju – poručio je Staničić.

– Gost 21. stoljeća je mobilan, informiran, kulturno orijentiran i ekološki osviješten. Za Imotsku krajinu samo je nebo granica! – rekao je dr. Ivo Kunst s Instituta za turizam, izrađivač Studije kojom je definirano kako su poželjni sustavi turističke ponude u Imotskoj krajini seoski, eko, kulturni i aktivni turizam.

Ujedinjuju se turističke zajednice Makarske rivijere, Vrgorca i Imotskog H. Novak Srzić: Načelnik Baške Vode odbija suradnju i svima nam šteti

Uređenje gradske jezgre

U akcijskom planu navedeno je niz projekata kojim će se podići konkurentnost: ulaganje u komunalnu infrastrukturu, okrupnjivanje poljoprivrednih gospodarstava, uređenje gradske jezgre Imotskog, gradnja centra za posjetitelje, parkirališta, unapređenje sustava označavanja, uspostava tematskih staza i sl.