Održan je drugi Županijski plac, izložbeno-prodajni sajam koji ozbiljno pretendira da postane tradicionalna manifestacija Varaždinske županije. Okupio je 25 proizvođača lokalnih proizvoda iz Varaždinske, Međimurske i Krapinsko-zagorske županije te Grada Zagreba.
– Mi se uvijek odazivamo pozivu za promociju i prodaju naših proizvoda koji su jedinstveni u ovim krajevima. Naime, mi uzgajamo lavandu i radimo proizvode od lavande. Svaka prilika da se za nas čuje je dobra, a naročito Županijski plac jer imamo priliku prodavati u samom centru grada u subotu ujutro, što garantira dobar promet – rekao je Goran Orešković, jedan od izlagača.
Oni koji su bili dio prvog Županijskog placa, rado su se odazvali na drugi, a bilo je i nešto novih izlagača. Na klupama je bilo svega – od voća i povrća, kaktusa i sukulenata, meda i pčelinjih proizvoda, proizvoda od heljde, kolača, vina, sokova, džemova, umaka, bučinog i drugih ulja, sireva i već spomenute lavande do nakita, suvenira, ručno izrađenih proizvoda, platnenih pelena i eko torbi.
Ponuda je na Franjevački trg dovukla i brojne građane koji su dokazali da prepoznaju kvalitetu domaće proizvodnje.
– Iznimno smo zadovoljni odazivom proizvođača lokalnih proizvoda, ali i interesom građana za kupnju. Činjenica da nam se neka lica ponavljaju i da ima novih, govori da radimo dobar posao – rekla je predsjedavajuća Turističke zajednice Varaždinske županije i savjetnica župana Natalija Martinčević.
Atmosferu su dodatno podigli Marko Drenovački i Dominik Sočković iz grupe JamIT koji su izveli kratki koncert na balkonu županijske palače u sklopu ciklusa „Glazba s balkona“ TZ-a grada Varaždina.
Idući Županijski plac je zakazan za 20. srpnja, a prijave za izlaganje su otvorene već sada. Zainteresirane za sudjelovanje na trećem Županijskom placu organizator moli da se prijave na e-mail maja.zuber@vzz.hr do 10. srpnja, a na istoj adresi mopgu zatražiti i dodatne informacije. Podsjećamo, za izlagače je sudjelovanje besplatno, a troškove snosi Varaždinska županija koja Plac organizira s ciljem promocije lokalnih proizvođača.