Građani Svete Nedelje godinama su čekali na prometno rješenje važnog raskrižja. Taj je problem sad riješen, a novosagrađeni rotor u Svetoj Nedelji pušten je u promet. Gradnja je trajala nešto manje od tri mjeseca i sada bi u tom dijelu Svete Nedelje protočnost prometa trebala biti bolja, a prometovanje sigurnije. – Rotor bi trebao trenutačnu prometnu situaciju popraviti kako se prometna “zmija” ne bi protezala na autocestu, što je iznimno opasno – objasnio je prije početka radova gradonačelnik Svete Nedelje Dario Zurovec.
Zahvala na strpljenju
Naručitelj projekta vrijednog 5,2 milijuna kuna bez PDV-a Grad je Sveta Nedelja, a investitor radova su Hrvatske ceste. Radovi su krenuli 23. rujna, a privedeni su kraju i prije ugovorenog roka od četiri mjeseca. Završetkom ovih radova otvoren je i čvor Sveta Nedelja na autocesti A3 Bregana – Lipovac.
Nalazi se, podsjetimo, na raskrižju Državne ceste DC231, Autoceste A3 i Županijske ceste ŽC306. Ovo je raskrižje jedno je od najprometnijih u Svetoj Nedelji pa su se svakodnevno stvarale prometne gužve, a upravo je zato i poduzeta gradnja ovog rotora. Ovo je najveći kružni tok u Svetoj Nedelji vanjskog promjera 27 metara te s dva skretača u smjeru autoceste. Radovi su, osim kolničke konstrukcije, uključivali i pješačku i biciklističku stazu, zeleni pojas, oborinsku i novu DDK kanalizaciju, separator ulja i masti, horizontalnu i vertikalnu signalizacija te novu LED javnu rasvjetu.
– Moj način rada uvijek je bio konstruktivan i usmjeren na rješavanje problema koji traju već godinama, a iznimno sam sretan što se rješavaju. Također, ovim putem svima želim zahvaliti na strpljenju – poručio je Dario Zurovec, gradonačelnik Svete Nedelje.
Hortikulturalno uređenje
A osim što je funkcionalan, novi rotor dobit će i na estetskoj vrijednost hortikulturnim uređenjem koje je planirano na proljeće tekuće godine. Ove je godine također u planu izvedba pješačke i biciklističke staze u duljini od 450 metara između dva kružna toka u Svetoj Nedelji, što bi omogućilo veću sigurnost pješačkog i cestovnog prometa. Tijekom izvođenja radova, podsjetimo, koje su provodili investitori Hrvatske ceste, na snazi je bila privremena regulacija prometa. Raskrižje na kojem je trebalo sagraditi kružni tok bilo je zatvoreno, kao i izlazak na autocestu, a promet je tekao obilazno.