Izbornik
Naslovnica Županije Bjelovarsko-bilogorska
Vrijednost projekta 60 milijuna kuna

Počeli radovi koji će smanjiti broj trenutačno prenatrpanih kamiona u gradu

Početak izgradnje istočne bjelovarske obilaznice
1/6
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Još jedna dobra vijest je i da bi se početkom lipnja trebala otvoriti brza cesta Vrbovec – Farkaševac koja će put prema Zagrebu skratiti za 15 minuta

Konačno su počeli radovi na najavljenom projektu izgradnje istočne obilaznice grada Bjelovara. Naime, početkom srpnja prošle godine Hrvatske ceste raspisale su natječaj za prvu fazu izgradnje istočne bjelovarske obilaznice, inače novčano najizdašnijeg dijela budućeg bjelovarskog prometnog prstena. Duljina posljednjeg dijela obilaznice iznosi 3,5 kilometra, vrijedit će 56,993.509,82 kuna, a ugovor o izvođenju radova sklopljen je sa Zajednicom ponuditelja Strabag, PZC Split, Tehno-Elektro i GK Grupa. Uslugu kompletnog nadzora nad izgradnjom obavljat će tvrtka Institut IGH u vrijednosti od 2,956.420 kuna. Početku radova prisustvovao je i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Nogometni stadion u Bjelovaru Na pomolu realizacija projekta koji se čeka godinama Bjelovarski 'logor' bit će nogometni stadion sa 1366 sjedećih mjesta

Preusmjerit će teretna vozila

– Riječ je o projektu koji bi trebao grad rasteretiti od teretnog prometa, a taj cilj zapravo je kontinuiran rad Hrvatskih cesta i u ostalim gradovima – naglašava Butković. Istočna će obilaznica izmjestiti tranzitni promet iz Đurđevca prema Vrbovcu i Čazme prema Velikim Zdencima i obrnuto te bi se tako rasteretilo središe Bjelovara od prometovanja teretnih vozila.

– Istočna obilaznica od velike je važnosti za Bjelovar te su u to uključeni veliki investitori poput Bjelina i Kronošpana. Riječ je o velikoj infrastrukturi koja će smanjiti broj trenutačno prenatrpanih kamiona u gradu – kazao je gradonačelnik Bjelovara Dario Hrebak koji osim rasterećenja prometa u istočnoj obilaznici vidi još poslovnih mogućnosti. Izgradnja ceste, naime, otvara pitanje novih industrijskih zona koje bi poslovnu sliku Bjelovara mogle uvelike poboljšati. Kružni tok na Slavonskoj cesti, u neposrednoj blizini Lidla, početni je dio trase u duljini od 700 metara koji prolazi područjem omeđenim s jedne strane industrijskom zonom grada Bjelovara, a s druge potokom Bjelovacka. Nakon prelaska potoka trasa prolazi relativno ravnim područjem, potom kroz šumu Lug i upravo će na taj dio biti središte radova.

radovi Do kraja ljeta završetak Rekonstrukcija opasnog raskrižja u Patkovcu

Gradnja četiriju raskrižja

Nakon izgradnje magistralnog vodovoda te prelaska preko željezničke pruge Bjelovar – Kloštar Podravski dolinom potoka Dobrovita prometnica će potom izbiti na raskrižje sa županijskom cestom u Trojstvenom Markovcu – stoji u glavnom projektu. Na trasi buduće obilaznice predviđena je izgradnja ukupno četiriju raskrižja s lokalnim cestama te dva mosta i jedan nadvožnjak. Osim početka radova potpisan je i sporazum o suradnji i aktivnostima u realizaciji izvanrednog održavanja cesta na području grada Bjelovara. Sporazum su potpisali predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić i gradonačelnik Hrebak. Sporazum regulira daljnji razvoj obnove ceste koja od Bjelovara vodi do Farkaševca, a potom će omogućiti otvorenje dionice brze ceste Vrbovec – Farkaševac koja će put prema Zagrebu skratiti za 15 minuta.

– Radili smo u miru i tišini šest mjeseci na ovom projektu jer s tom cestom uvijek nešto pođe po zlu. Sad napokon možemo reći da smo napravili korak više. Iako 15 minuta ne zvuči puno, ali jedan dio građana ipak će imati alternativu i brže stizati do Zagreba – ističe Hrebak. Puštanje u promet te ceste predviđeno je u lipnju.

Otvoren Logopedski centar 'Logos' Proširenje prostora Zbog sve veće potrebe otvoren Logopedski centar 'Logos'