Izbornik
Naslovnica Županije Zadarska
u kampanji i vir

Poslana poruka zahvale svim mađarskim turistima

Foto: Vir
U fokusu kampanje prvenstvo su se našle Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, tržišta koja su u ovoj godini uz domaće turiste ostvarila najveći turistički promet

Hrvatska turistička zajednica odabrala je Vir za destinaciju iz koje je na mađarskom jeziku poslana zahvala turistima iz Mađarske koji su ove godine posjetili Hrvatsku. Kampanja naziva Thank You provodi se na 13 inozemnih tržišta.

Turistički koncept Brojke potvrđuju: Vir je hrvatska turistička destinacija godine

HTZ je pokrenuo novu promidžbenu kampanju Thank You na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih turističkih destinacija za svoja odredišta, a jedna od odabranih destinacija je otok Vir. Pored otoka rekordera Hrvatsku na mađarskom emitivnom tržištu predstavljaju još Crikvenica i Rovinj. Kampanja Thank You provodi se na 13 inozemnih tržišta - u Mađarskoj, Sloveniji, Njemačkoj, Austriji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Italiji, Belgiji, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Velikoj Britaniji.

U fokusu kampanje prvenstvo su se našle Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, tržišta koja su u ovoj godini uz domaće turiste ostvarila najveći turistički promet. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. Za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Poljske Omiš, Makarska i Baška Voda. U ovim će se zemljama uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, organizirati nagradne igre na društvenim mrežama, a pobjednici će osvojiti poklon-paket hrvatskih suvenira, izvijestili su iz virske uprave