Stožer civilne zaštite Zagrebačke županije prihvatio je na sjednici Nacrt prijedloga smjernica za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području županije u razdoblju od 2020. do 2023., kao i Nacrt prijedloga plana razvoja sustava civilne zaštite na području županije s financijskim učincima za razdoblje od 2020. do 2022. godine.
Utvrđen je i Nacrt prijedloga analize stanja sustava civilne zaštite na području županije. Konačnu odluku o prihvaćanju ovih dokumenata donosi Županijska skupština. Na sastanku se govorilo i o projektu “Command D” (Krizno komuniciranje u operativnim centrima), koji je uspješno prošao na natječaju Europske komisije “Union Civil Protection Mechanism”. Ukupna vrijednost projekta je 457.822 eura, od čega europsko sufinanciranje iznosi 85 posto.
Osnovni cilj projekta je osnažiti multisektorsko krizno komuniciranje informatizacijom, uvezivanjem i standardizacijom postupanja operativnih centara 112, vatrogasne službe i hitne medicinske pomoći. Koristeći najmodernija IT rješenja, projektom će se, uz ostalo, opremiti zapovjedno-stožerni centar civilne zaštite Zagrebačke županije. Zagrebačka županija je nositelj i koordinator projekta, a uključeni su i gradovi Tirana, Skoplje, Podgorica i Tuzla.