Izbornik
Naslovnica Županije Požeško-slavonska
Jedinstveno brendiranje Požege kao moderne turističke destinacije

Slogan 'Brda i doline' za novi vizualni identitet Požege

Brendiranje Požege
Foto: Grad Požega
Požeške vizure drukčije su od uobičajenih slavonskih vizura – kažu iz studija Candypepper koji je osmislio novi slogan

Grad Požega i gradska turistička zajednica predstavili su novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavno brendiranje Požege kao turističkog odredišta. Riječ je o prvom projektu takvog opsega u Slavoniji. Pokrenuli su ga vođeni spoznajom da Požega nije malo i jednostavno slavonsko mjesto, nego grad bogate i složene prošlosti koji na uskom prostoru stoljećima spaja naizgled nespojive kulture i načine življenja.

Najsigurniji grad Vrijedno priznanje Požega proglašena trećim najsigurnijim gradom

Kreiran i priručnik

Kako je k tomu riječ o jedinom slavonskom centru okruženom brdima, komadiću beskrajne ravnice smještenom usred brdskog masiva, suradnici studija Candypepper cijelom su projektu udahnuli općepoznati, a opet originalan slogan “Brda & doline”.

– Požeške vizure drukčije su od uobičajenih slavonskih vizura, a ponuda aktivnog odmora jedinstvena je u regiji. Hiking i brdski biciklizam u Slavoniji nisu nemogući, ali prvo morate doći u Požegu. Brda i doline naš su novi identitet, a ipak su oduvijek bili tu. Slogan koji bi za neku drugu destinaciju bio prehrabra reklama, za Požegu je dio svakodnevice, upisan u DNK grada. Jer brda i doline su prvo što vidimo kada ujutro pogledamo kroz prozor – rekao je Ivan Žanetić iz studija Candypepper. Novi vizualni identitet sadrži osnove komunikacijske strategije i nastupa u medijima te dizajnerske prijedloge niza materijala, od oglasa i knjiga do setova uredskog materijala. Kako bi osigurali univerzalnost i primjenjivost u svim prilikama, kreiran je i prigodan priručnik. Požega je u logotipu i u sloganu prikazana trima jednostavnim elementima – brdima, dolinama i tipografskom oznakom „&”, koja povezuje sve njezine sadržaje.

Dan grada Požege Puljašić: Za jedno radno mjesto, jednu kuću i jedno dijete više

Kulturni jin-jang

– Kako bismo pokazali što Požega ima i pozvali goste da posjete naš grad, moramo ih nekako isprovocirati. Ovo je jedan od načina. Mi imamo dovoljno hrabrosti i vjere u sebe, a cilj nam je da poslovni subjekti, privatnici i obiteljska gospodarstva budu nositelji ove priče. Naše je da stvorimo preduvjete, pokrenemo tu kuglu i usmjerimo je u privlačenje posjetitelja koji žele vidjeti što su brda i doline i kako izgleda najljepši kraj na svijetu – poručio je gradonačelnik Darko Puljašić. Požeška Zlatna dolina tradicionalno se veže uz ideju žitnih polja i tamburaške glazbe. Iako je stari slavonski duh u ovom gradu još živ, on je odavno prestao biti tipično slavonsko mjestašce “iz sredine sedamdesetih”. Požega danas nudi novu, mnogo moderniju turističku ponudu kojoj su u središtu tri glavne kategorije usluga – aktivan odmor, gastroponuda po ukusu nove generacije te živa i bogata suvremena kultura. Kako je istaknuto na predstavljanju projekta, Požega je poput kulturoni jin-janga te uvijek spaja barem dva različita svijeta i barem dva koncepta koja nismo navikli vidjeti zajedno.

Ante Potrebica Ante Potrebica: Ne postoji grad sličan Požegi, ona je originalna i jedinstvena