Slavonci su poznati po svojoj gostoljubivosti, autentičnom stilu života i polaganom životnom ritmu, ali to nije dovoljno da se turiste motivira za putovanje u Slavoniju. Istaknuto je to na sastanku organiziranom u sklopu podrške Svjetske banke Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova EU za provedbu Projekta Slavonija, Baranja i Srijem u Osijeku, na kojemu se s ključnim dionicima iz turističke industrije raspravljalo o trenutačnom stanju u slavonskom turizmu, ograničenjima s kojima je suočen, ali i potencijalima i prilikama u budućnosti.
Neki su od izdvojenih aduta dobra pristupačnost, brojne planinarske i biciklističke rute, gastronomska ponuda te mogućnost prikazivanja regije kao “stress-free” destinacije otvorenih prostranstava.
– Domaće i strana tržišta vrlo su različita, pa inicijalni fokus trebamo staviti na domaće turiste. Pritom je veća vjerojatnost da će Slavoniju posjetiti stanovnici priobalja nego Zagrepčani. Kad su posrijedi strana tržišta, Mađarska bi bila dobra opcija za sljedeću fazu, a zatim bi trebalo postupno privlačiti turiste iz Italije, Njemačke i drugih zemalja – poručeno je sa skupa.
Kao neki od problema navedeni su opći dojam o regiji kao siromašnoj i nedovoljno razvijenoj, proračunska ograničenja, nemogućnost dobivanja zajma od hrvatskih banaka te nepostojanje suradnje među turističkim zajednicama.