Dubrovački gradonačelnik Mato Franković i direktorica Sektora korporativne prodaje Hrvatskog telekoma Marijana Bačić potpisali su u četvrtak u Dubrovniku 5,3 milijuna kuna vrijedan sporazum za nabavu integralnog informacijskog sustava za upravljanje dokumentima.
Gradonačelnik Franković istaknuo je kako je cilj uvođenja novog sustava u iduće dvije godine jasno vidljiva učinkovitost i mjerljivost rada svih gradskih službenika i zaposlenika društava i javnih ustanova povezanih s Gradom Dubrovnikom, kao i uslužnost prema građanima te transparentnost svih postupaka grada.
Najavio je i pokretanje portala za građane, gdje će moći dobiti sve informacije o stanju njihovih predmeta, ali i pratiti uplate i isplate iz gradskog proračuna.
"Povećat ćemo brzinu protoka informacija, ali i mjerljivost rada službenika gdje smo uložili dodatnih milijun kuna za kontrolu radnog vremena i novu server sobu i video sustav. Ništa ne želimo skrivati. Gradski službenici nisu uhljebi, ali ima mali dio njih koji malo manje rade. Pravičnije ćemo ih stimulirati, a one uspješne nagraditi. Oni koji podbace bit će upozoreni, potom sustegnuti od plaće, a ako to ne bude dalo rezultat na koncu će dobiti otkaz“, poručio je Franković.
Napomenuo je kako će se kroz sustav moći pratiti na koji način gradski novac troše ili uprihoduju gradski odjeli, ali i povezana društva i javne ustanove. "Time ćemo lakše upravljati proračunskim sredstvima, ali i uočavati eventualni problem. U okviru gradskog 'cash poola' moći će koristiti sredstva uz određenu kamatu“, rekao je.
Marijana Bačić istaknula je kako je Grad Dubrovnik među predvodnicima u provedbi strategija 'pametnog grada' i digitalizacije.
"Upravo Dubrovnik ističemo kao model ponašanja gradova s ciljem povećanja kvalitete života građana i turista. Stvaramo novu platformu na koju će se kasnije implementirati sve što će biti dio spomenutih strategija“, rekla je Bačić i najavila kako će se detaljni koraci u provedbi sustava utvrditi nakon snimanja trenutnog stanja sustava.
Uz Hrvatski telekom, u zajednici ponuditelja koja je izabrana na javnom natječaju je i tvrtka Dokument it d.o.o.