Kako se dobro posluje zna tvornica slastica iz Lukavca. Naime, u sklopu natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MGPO) „Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća“ tvrtka New Bakery osvojila je gotovo milijun kuna za promociju svojih proizvoda na inozemnim sajmovima. Sredstva koja je dodijelilo MGPO namijenjena su predstavljanju domaćih poduzeća na globalnim tržištima radi povećanja udjela malih i srednjih poduzeća u ukupnom izvozu roba i usluga.
Sva prodaja ide u izvoz
Naime, tvrtka se bavi proizvodnjom ručno rađenih baklava, omiljenog deserta istočnog Mediterana. Zahvaljujući poticaju MGPO-a tvrtka New Bakery pokrenula je projekt “Promocija proizvoda poduzeća kroz sudjelovanje na inozemnim sajmovima”. Inače, tvrtka ostvaruje 96 posto prihoda na inozemnom tržištu, odnosno na području Velike Britanije, Francuske, Njemačke i Švicarske, SAD-a, a s pomoću projekta svoje će tržište proširiti na još neke zemlje Europe, ali i na zemlje drugih kontinenata.
– Sva se naša prodaja bazira na izvozu. Naime, u ovoj nam je godini cilj probiti se na tržište Japana, ali i polako pokazivati svoj brend na regionalnom tržištu, kao i u zemljama bivšeg SSSR-a. Mislimo da imamo što ponuditi, a u tim slabije razvijenim zemljama baklava je zasigurno omiljena slastica – govori menadžerica Emira Jakupović iz New Bakeryja. Naime, u planu je sudjelovanje na četirima međunarodnim sajmovima u Njemačkoj, Francuskoj i Ujedinjenim Arapskim Emiratima na kojima se planira sklopiti pet novih ugovora s međunarodnim partnerima.
Broj zaposlenih raste
Projekt New Bakeryja pridonijet će rastu prihoda od prodaje za 2,386.797 kn, odnosno za 21 posto, te rastom prihoda od izvoza za 2,294.761 kn, odnosno za 21 posto.
– Budući da smo firma koja postoji tek pet godina, zaista smo jako zadovoljni poslovanjem i dosadašnjim postignućima – govori Jakupović. Tvrtka trenutačno broji 48 zaposlenih osoba, ali s obzirom na planove i projekte koje ih očekuju u tekućoj godini, ističe Jakupović, broj zaposlenika će se zasigurno povećati. Iako je tržište preplavljeno sličnim proizvodima, iz New Bakeryja ne strahuju za svoju budućnost jer je kvaliteta njihov imperativ.
– Certificirani smo prema najstrožim certifikatima za sigurnost hrane BRC AA i IFS. Naši su proizvodi nositelji HALAL I KOSHER znaka zbog čega baklave mogu jesti svi, a to je svakako plus – govori Jakupović.