Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika naručio je izradu animiranog filma koji gledatelje upoznaje s pravilima ponašanja za posjetitelje unutar povijesne jezgre.
Prikazuju ga na letovima
Film je predstavljen na konferenciji za novinare, a gradonačelnik Mato Franković istaknuo je kako je cilj kampanje edukacija turista.
– Ovaj animirani film način je komunikacije s našim gostima, kako bismo ih informirali kakvo ponašanje od njih očekujemo kada stignu u naš grad. Nije nam cilj kažnjavati ih nego ih na jednostavan način upoznati s prihvatljivim ponašanjem na zaštićenom lokalitetu UNESCO-ve baštine – rekao je u prigodi predstavljanja filma gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković.
Film se već prikazuje na letovima Croatia Airlinesa i brodovima na kružnim putovanjima prilikom uplovljavanja u grušku luku. Od ovoga tjedna prikazivat će se i u dubrovačkoj zračnoj i pomorskoj luci te na svim platformama Grada, gradskih firmi i ustanova, a ujedno se pregovara i s dubrovačkim hotelima.
Autor je animator Stjepan Milas, koji je za svoj prethodni animirani film “Safe Vacation”, izrađen u jeku korone, nagrađen 2020. godine visokim priznanjem na Međunarodnom festivalu turističkog filma ART&TUR.
Glavni lik vitez Orlando
Vitez Orlando, koji je i ovdje glavni protagonist, gledateljima na jednostavan način predstavlja glavne poruke projekta Respect the City – da se treba odjenuti u šetnji, ne voziti bicikl ili električni romobil u povijesnoj jezgri, ne bacati čikove, držati pse na uzici i slično. Korišten je format nijemog animiranog filma koji je univerzalan i lako razumljiv široj publici iz svih dijelova svijeta i svim generacijama.
– Film je dio komunikacijskih aktivnosti projekta Respect the City, koji Turistička zajednica promovira svuda po svijetu te je prepoznat kao potpuno nov, uspješan pristup održivog turizma. Sama forma filma izabrana je kao blagi oblik komunikacije koji će gledatelje upozoriti na neka ponašanja i zabrane. Edukacija turista u cijelom svijetu trenutačno je ‘’in’’ jer jednak problem imaju svi turistički gradovi – kazao je direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković.
Naglasio je i to da će se film promovirati i svim kanalima Hrvatske turističke zajednice po svijetu.