Izbornik
Naslovnica Gradovi Dubrovnik
U Dubrovniku predstavljen novitet

Dubrovnik Pass – digitalna Dubrovačka kartica

1/2
Foto: DUBROVNIK
Dubrovnik Pass ima cilj objediniti sve kartice u elektronskom obliku pod jednim QR kodom i omogućiti korisnicima da jednim medijem koriste sve pogodnosti

Projekt digitalizacije Dubrovačke kartice, u okviru kojega je napravljen i redizajn vizualnog identiteta te prilagodba naziva Dubrovnik Pass, predstavljen je u Lazaretima.

Štedi novac i vrijeme

Novi model omogućava jednostavnije funkcioniranje te kontrolu korištenja sadržaja, ekonomičnije upravljanje sredstvima i vremenom, efektivnije marketinške aktivnosti, kao i nadogradnju, umrežavanje te daljnji razvoj projekta.

– Riječ je ne samo o digitalizaciji nego o digitalnoj transformaciji, jer osim što je u digitalnom obliku, Dubrovnik Pass omogućuje cijeli niz pogodnosti i jednostavnijih rješenja. Riječ je o još jednom od ‘smart city’ rješenja Grada Dubrovnika. Umjesto analognog sada imamo digitalni  sustav koji će omogućiti jednostavniju kupnju, prodaju i kontrolu te sustav koji donosi uštedu novca, vremena i ljudskih resursa, a omogućit će i nadogradnju – rekla je pročelnica UO za kulturu i baštinu Grada Dubrovnika Julijana Antić Brautović.

Dubrovnik Pass ima cilj objediniti sve vrste kartica u elektronskom obliku pod jednim QR kodom i omogućiti korisnicima da jednim medijem koriste sve pogodnosti. Za realizaciju projekta angažirane su tvrtke Flomaster, RAO, Atomski marketing i Mijić Media Consulting. Siniša Lukač iz tvrtke RAO, koja je s tehničke strane pripremala ovaj projekt, pojasnio je kako funkcionira sustav.

– Prednost je što će se moći pratiti korištenje aplikacije te će se tako prilagođivati korisnicima. Moći će se i planirati posjete lokacijama u vrijeme kada su manje gužve, dobiti pregled koje su lokacije više, a koje manje posjećene, raditi na promociji. Ta povratna veza, koja prije nije postojala, najveća je snaga ovog sustava –  istaknuo je Lukač.

U tijeku je i digitalno oglašavanje Dubrovnik Passa, a predstavljajući kampanju, Marjan Palić iz tvrtke Atomski marketing naglasio je da je ona usmjerena na one koji su već u Dubrovniku, dok će konačni rezultati kampanje, koja je započela lipnju, biti predstavljeni u rujnu ove godine.

Zadržane”dubrovačke boje”

Kako je pojašnjeno iz Studija Flomaster, koji je radio redizajn, slijedeći logiku starog vizualnog identiteta Dubrovnik carda zadržan je osnovni kod boja koje proizlaze iz tradicionalnog poimanja “dubrovačkih boja”.

– U procesu konceptualizacije logotipa posegnuli smo za kraćenjem naziva Dubrovnik Pass u D Pass, težeći pojednostavljenju 
forme i širenju polja interpretacije pa su moguća tumačenja (čitanja) Dubrovnik pass, ali i The Pass (Di pas), kao ultimativni pass 
ili propusnica – rečeno je, a kao kompromisno rješenje u fazi navikavanja na novu uslugu privremeno će se koristiti i puni naziv 
Dubrovnik Pass.