Do kraja listopada trebala bi opet biti puštena u promet državna cesta prema industrijskoj zoni Danica, a početkom prosinca i novi rotor na križanjima državnih cesta na južnom ulazu u Koprivnicu.
Dovršetak radova na izgradnji novog cestovnog podvožnjaka ispod pruge u Ulici Ivana Česmičkog prema Pavelinskoj, kod Podravke, kasnit će par tjedana. Prvotno je bilo zamišljeno da se promet tom dionicom prema Danici pusti već 6. listopada, ali čini se kako će se to dogoditi do kraja ovog mjeseca.
Zatvara se prijelaz
Za sav promet ta je dionica, od Kauflanda do benzinske KTC-a, zatvorena početkom kolovoza, i to zbog izgradnje cestovnog podvožnjaka "Ivanečki" kod raskrižja s Pavelinskom ulicom i Ivanjskom cestom.
– Nakon izgradnje podvožnjaka i novog križanja s cestom koja vodi prema Koprivničkome Ivancu, potpuno će se za promet zatvoriti sadašnji prijelaz preko pruge na relaciji Pavelinska – Ivanjska, objasnili su u HŽ infrastrukturi.
Ovih su se dana pak zahuktali radovi na novom rotoru na križanju državnih cesta D2 i D41 (Križevačka i Podravska magistrala kod južnog nadvožnjaka nad prugom). Rok za dovršetak tih radova bio je četiri mjeseca, odnosno 120 dana od uvođenja u posao. Investitor, Hrvatske ceste, očekuje kako će taj rotor biti u funkciji u prvoj polovici prosinca, dakle najkasnije za dva mjeseca.
Novi podvožnjak ispod pruge kod Podravkinih silosa i novi rotor na križanju državnih cesta na južnom ulazu u grad značajno će povećati sigurnost i protočnost prometa u Koprivnici. No, to neće biti kraj vozačkim mukama jer se nakon toga očekuje i temeljita obnova cijele Starčevićeve ulice koja vodi od središta grada prema Podravki i dalje prema Varaždinu i Zagrebu.
Preduvjet za početak obnove Starčevićeve ulice – od semafora na križanju s Basaričekovom do križanja s Kolodvorskom – je dovršetak novog podvožnjaka i aglomeracije u Pavelinskoj te puštanje te i okolnih ulica u promet. Radovi bi trebali krenuti početkom iduće godine, a rok za dovršetak obnove je 10 mjeseci, odnosno najkasnije do kraja 2024. godine.
Starčevićeva ulica se, dakle, obnavlja cijelom dužinom i ubuduće bi trebala biti dvosmjerna, također cijelom dužinom. Sad je jednosmjerna od Basaričekove do pekarnice kod Podravke. Novost je da će se i u Starčevićevoj graditi rotor, i to upravo pokraj te pekarnice.
Uskoro bi trebali krenuti i opsežni radovi na izgradnji novih plinovoda diljem Koprivnice u ukupnoj dužini od 4,3 kilometra. Investitor je tvrtka Koprivnica plin, a radovi su vrijedni gotovo milijun eura s PDV-om.
Srednjotlačni plinovod
Izgradit će se oko 3,2 kilometra srednjotlačnih plinovoda u prigradskim naseljima te dijelom koprivničkoj periferiji. Grade se, tako, novi plinovodi u Draganovcu (Bukovačka), Reki (Galovićeva), Kunovec Bregu (Goli breg), Herešinu (Zagorska), Bakvovčicama (Školska) te Koprivnici (Dubovečki breg i Crni put te Radnička ulica).