Kako bi građanima omogućio bolju informiranost o događanjima u gradu te kupnju ulaznica za manifestacije, koncerte i predstave, Grad Zaprešić pokrenuo je inovativan projekt postavljanja interaktivnog samouslužnog kioska. Za to će tvrtka STORM Grupa, kao partner projekta, Gradu donirati uređaj koji će služiti kao multifunkcionalna nadogradiva platforma.
– Prepoznavši nekoliko ključnih izazova s kojima se građani svakodnevno suočavaju, poput nedostupnosti informacija i usluga, neradnih dana, noćnog rada te nedostatak povratnih informacija o zadovoljstvu građana, Grad kao odgovor na ove izazove, želeći digitalizacijom unaprijediti život stanovnicima, pokreće projekt samouslužnog kioska – pojašnjavaju u Gradu.
– Ovaj projekt predstavlja velik korak naprijed u digitalizaciji gradskih usluga i poboljšanju dostupnosti informacija za naše građane. Interaktivni kiosk omogućit će jednostavniji i brži pristup različitim uslugama, čime ćemo dodatno unaprijediti kvalitetu života u našem gradu – rekao je gradonačelnik Željko Turk.
Bit će dostupan 24 sata dnevno, svih sedam dana u tjednu tijekom cijele godine. Osim što smanjuje troškove i štede resurse, kiosk će omogućiti i bolju komunikaciju s građanima putem davanja povratnih informacija vezanih za razne aktualne gradske teme i usluge.
– Naš cilj je omogućiti građanima pristup modernoj tehnologiji koja će im olakšati svakodnevni život i poboljšati iskustvo korištenja gradskih usluga. Vjerujemo da će interaktivni kiosci donijeti brojne benefite građanima Zaprešića – rekao je Domagoj Oreč, predstavnik STORM Grupe. Kiosk će se postaviti u rujnu.