Službena Viber zajednica Grada Pule, pokrenuta ovog proljeća radi redovite i dvosmjerne komunikacije s građanima u uvjetima pandemije, od sada omogućuje još bržu i jednostavniju razmjenu informacija između gradske uprave i građana i o brojnim drugim temama.
Komunalne nepravilnosti
Tako uz informacije o aktualnim epidemiološkim mjerama i preporukama, službeni virtualni asistent Grada Pule odgovara na upite vezane za rad gradskih tvrtki i ustanova pa građani kroz interaktivnu komunikaciju mogu dobiti korisne informacije vezane za komunalne usluge poput odvoza otpada, hitnih komunalnih intervencija ili pak doznati sve o pravu na uslugu pomoći i njege u kući, gradskim stipendijama, subvencijama školskog obroka za djecu, e-upisima u vrtiće, prometu u gradu te brojnim drugim temama.
Chatbot Grada Pule na jednostavan i pregledan način donosi korisne servisne informacije kojima građani mogu pristupati tijekom 24 sata pa se o stvarima koje ih zanimaju informiraju u trenutku kad im je potrebno. Osim što odgovara na upite građana, život u gradu pomaže učiniti još boljim za sve građane pa nudi i mogućnost prijave komunalne nepravilnosti na koju potom reagira nadležna služba gradskog komunalnog društva.
Novim oblikom digitalizacije Grad Pula kroz interaktivnu komunikaciju nastoji potaknuti još otvoreniju i kvalitetniju komunikaciju s građanima.
– Građani uključeni u Viber zajednicu, koju smo pokrenuli radi informiranja o koronakrizi, u kratkom su roku prepoznali kvalitetu i Grada Pule, a kako bismo ovim kanalom i dalje bili na usluzi našim građanima, Viber zajednicu unapređivat ćemo i dalje. Implementacija suvremenih i pametnih rješenja koja pridonose ukupnoj kvaliteti življenja dio je strategije razvoja Pule, koja se danas smatra jednim od gradova šampiona digitalizacije u zemlji te jednim od najboljih mjesta za život i poslovanje. Stoga nastavljamo biti pouzdana podrška našim sugrađanima – izjavio je Boris Miletić, gradonačelnik Pule.
U skladu sa sadržajnom nadogradnjom, virtualna zajednica Grad Pula COVID-19 mijenja svoje ime u Grad Pula – Citta`di Pola.
Tijekom probnog perioda koji će trajati 30 dana građani imaju prilike isprobati chatbot i dati svoj osvrt kao i predložiti dodatne potencijalne teme koje smatraju korisnima. Pored brojnih informacija koje mogu dobiti putem virtualnog asistenta, građanima će unutar Viber zajednice i dalje biti omogućena dvosmjerna komunikacija s predstavnicima Grada kao i razmjena informacija s drugim članovima unutar zajednice.
Posebni stickeri
Građani koji još nisu imali prilike komunicirati unutar zajednice mogu joj se priključiti putem linka https://bit.ly/2XjOALK gdje ih očekuju i posebno dizajnirani, prigodni stickeri s motivima Pule. Pula je prvi grad u Hrvatskoj koji je još 2007. uveo elektroničko poslovanje te svojim građanima nudi set online usluga, čime se povećala efikasnost gradske uprave i smanjila papirnata birokracija, uz istovremenu uštedu vremena i novca za građane.
Virtualni asistent Grada Pule je nastao u suradnji sa softverskom tvrtkom 4APP SOLUTION.