Izbornik
Naslovnica Gradovi Osijek
Planira se preseljenje remize na Zeleno polje

U punom jeku modernizacija tramvajske infrastrukture vrijedna 35 milijuna eura

storyeditor/2024-03-29/WhatsApp-Image-2024-03-27-at-13_42_24-4.jpeg
1/6
Foto: Osijek NOVI moderni tramvaji vrijedni 25 milijuna eura podići će razinu usluge i sigurnosti javnog prijevoza u gradu, ističe gradonačelnik Radić
Završetak radova očekuje se do kraja 2024. Ovaj projekt radimo za sve generacije koje iza nas dolaze, a obuhvaća modernizaciju 9,5 kilometara tramvajske infrastrukture s novim stajalištima, rekao je Radić

Radovi na modernizaciji osječke tramvajske infrastrukture vrijedni 35 milijuna eura u punome su jeku, a završetak se, nakon gotovo dvije godine, očekuje do kraja 2024.

Deset novih tramvaja

Izvijestio je to proteklog tjedna gradonačelnik Ivan Radić tijekom obilaska radova na križanju Radićeve ulice i Europske avenije u središtu grada. Ta je dionica u međuvremenu puštena u promet.

– Moram zahvaliti građanima na strpljenju sve ovo vrijeme. Puštanjem ovog dijela prometnice u funkciju rasterećuju se obilazni putovi. Ovaj projekt radimo za sve generacije koje dolaze iza nas, a obuhvaća modernizaciju 9,5 kilometara tramvajske infrastrukture s novim stajalištima. Sve to priprema je za dolazak deset novih niskopodnih tramvaja, koji će od ožujka iduće godine početi dolaziti u Osijek. Govorimo o novim, modernim tramvajima vrijednim 25 milijuna eura, a koji će podići razinu usluge i sigurnosti javnog prijevoza na području grada – rekao je gradonačelnik Radić.

Inače, nove osječke tramvaje proizvest će Končar. Riječ je o Končarovu modelu 2500. Tramvaj je dug 20,8 metara i kapacitet mu je 135 putnika, od čega su 44 sjedeća mjesta. Kako je planirano, prvi niskopodni tramvaj u Osijek stiže početkom ožujka 2025., a svih deset u Osijeku trebaju biti do početka rujna 2025.

NOVI moderni tramvaji vrijedni 25 milijuna eura podići će razinu usluge i sigurnosti javnog prijevoza u gradu, ističe gradonačelnik Radić
Foto: Osijek NOVI moderni tramvaji vrijedni 25 milijuna eura podići će razinu usluge i sigurnosti javnog prijevoza u gradu, ističe gradonačelnik Radić

Gradonačelnik Radić podsjetio je i kako je Grad Osijek, prema podacima Ministarstva financija, povukao najviše sredstava iz europskih fondova pa su tako i ova dva projekta većinom financirana europskim sredstvima.

– Kada završimo modernizaciju tramvajske infrastrukture, nećemo stati. Planiramo i radimo na preseljenju remize na Zeleno polje, a uskoro ćemo javnosti predstaviti idejno rješenje – istaknuo je gradonačelnik.

Obnova i parkinga

Goran Pajnić, direktor Gradskog prijevoza putnika, dodao je da će u rekonstrukciju i parking u blizini spomenutog raskrižja, u duljini od 250 metara, a na inicijativu i trošak Grada Osijeka. Izvijestio je i o daljnjem tijeku radova.

– Iza Uskrsa otvaramo radove na dionici od raskrižja Trpimirove i Europske avenije, u dužini od 370 metara, do Kuhačeve ulice, s južne strane. U regulaciji prometa ništa se neće mijenjati, ostat će dvosmjerni promet. Zapravo se vraćamo prema centru grada gdje bi završetkom dionice D6 cijela investicija u ovom dijelu grada bila gotova, očekujemo do kraja ljeta ili u jesen ove godine – kazao je Pajnić.

Osijek je, poznato je, grad prvog hrvatskog tramvaja.

storyeditor/2024-03-29/Latice_B.png Udruga za pomoć osobama s intelektualnim teškoćama Glavni cilj "Latica": omogućiti stanovanje osoba s teškoćama storyeditor/2024-03-29/a_obilazak_djurokovic_foto_anita_zeko.jpg Obilazak radova na izgradnji vodno-komunalne infrastrukture Radovi na tri aglomeracije vrijedni 125 milijuna eura storyeditor/2024-03-28/20230322101219_IMG_9041.jpg Dokumentaciju će platiti Županija i Općina Pripreme za jednosmjenski rad u OŠ Župa dubrovačka