Predstavnici turske kompanije Cengiz Insaat koja gradi prugu od Križevaca preko Koprivnice do mađarske granice prošli su tjedan predstavnike Grada upoznali s radovima koji će se od travnja iduće godine odvijati u Koprivnici.
Vrijednost novoga kolosijeka i obnove postojećeg je oko tri milijarde kuna, a izgradnjom drugog kolosijeka i postizanjem brzina vlakova do 160 km/h smanjit će se vrijeme putovanja od Koprivnice do Zagreba na 45 minuta. Projektom je predviđena obnova željezničkog kolodvora u Koprivnici i upravo će ti radovi u travnju prvi početi. Na trasi pruge od Križevaca do mađarske granice pak izgradit će se osam cestovnih nadvožnjaka, dva cestovna podvožnjaka i jedan pothodnik.
Za Koprivnicu je posebno važna činjenica da se projektom planira izgradnja novog cestovnog podvožnjaka ispod pruge kod Podravkinih silosa, čime bi se zatvorio iznimno opasan željezničko-cestovni prijelaz od Pavelinske prema Koprivničkome Ivancu. Nakon rekonstrukcije nerazvrstana cesta Pavelinska kod Podravkinih silosa podvožnjakom nazvanim Ivanečki prelazit će ispod željezničke pruge.
U skladu s tim bit će potrebno rekonstruirati dionicu državne ceste prema Danici te je denivelirati na točki spajanja s novim podvožnjakom. Ivanjska cesta pak više neće biti dio tog križanja kao dosad, već će se priključak na tzv. servisnu cestu prema Danici pomaknuti 120 metara istočno (prema Danici).
Velika je novost i da se potpuno zatvara željezničko-cestovni prijelaz na Čardi. Tamo će se graditi nadvožnjak Danica kao spoj Ulice Čarda s državnom cestom prema industrijskoj zoni Danici i Đelekovcu. Na Čardi će se graditi i pothodnik Danica koji će prolaziti ispod postojeće pruge.