Umjetnička galerija Dubrovnik u srijedu je predstavila novi vizualni identitet, a od ukupno 17 radova pristiglih na otvoreni natječaj za oblikovanje idejnog rješenja vizualnog identiteta Umjetničke galerije Dubrovnik, najboljim je proglašen rad autorica Nore Mojaš i Made Milićević.
Ravnatelj Umjetničke galerije Dubrovnik Marin Ivanović naglasio je kako taj vizualni identitet na neki način određuje programski, sadržajni i komunikacijski smjer.
"Vizualni identitet predstavlja ono što Umjetnička galerija Dubrovnik želi biti, muzej 21. stoljeća koji prednjači muzeja moderne i suvremene umjetnosti u Hrvatskoj. S ovim smo počeli, a praktički nastavili na sve prijašnje programe i s ovim dalje nastavljamo u smjeru koji uključuje međunarodnu perspektivu. Bilo nam je bitno da logotip u sebi nosi dvojezičnost, naziv na hrvatskom i engleskom jeziku", rekao je Ivanović.
Autorica rada Nora Mojaš rekla je kako je inspiracija za novo vizualno rješenje bila sama zgrada.
"Osnovna inspiracija je bila zgrada, sama arhitektura zgrade što je zapravo bilo i zadano u natječaju. Spoj modernog i suvremenog, poštivanje tradicije, a zapravo iskorak u nešto novo", rekla je Mojaš.