Bakačevo naselje u Bjelovaru, lokalcima poznatije kao Vinkovićevo naselje, polako kreće u dugoočekivanu obnovu. Radovi će trajati otprilike dvije godine, a sve započinje s četiri ulice u kojima su radove na modernizaciji javne rasvjete već izveli HEP i Rotor.
Asfalt došao na red
Vinkovićevo naselje, koje se nalazi svega desetak minuta hoda od gradskog korza, nekada je bilo na glasu kao najljepše u gradu, no danas je u iznimno lošem stanju zbog ulica koje se nisu obnavljale više desetljeća na što su građani godinama upozoravali. Zamjenik gradonačelnika Igor Brajdić ovih je dana u Vinkovićevu naselju obišao radove na rekonstrukciji ulica napomenuvši kako je Gradu stalo do obećanja te da radovi kreću dan ranije nego što je planirano.
– Došlo je red na red i Vinkovićevo naselje. Nama je izuzetno stalo da izvršimo svoja obećanja. Obećali smo da će se krenuti s rekonstrukcijom ulica u Vinkovićevu naselju sredinom ljeta i to smo i ispunili. HEP je završio radove i sada Grad kreće sa svojim radovima. Ovdje je prošla kanalizacija, plin i sva infrastruktura koja je potrebna tako da poslije toga nema više kopanja. Naravno, uvijek postoje iznimke u slučaju nekakvog kvara, ali općenito, za cijelo Vinkovićevo naselje došao je na red konačno asfalt. Nekad najljepše naselje danas je 50 nijansi sive. Ove godine ulažemo 130.000 eura u obnovu četiri ulice, a kroz dva proračunska razdoblja obnovit ćemo cijelo Vinkovićevo naselje – kazao je.
Radovi će se najprije obaviti u ulicama Nikole Šopa, Vladana Desnice, Dragutina Domjanića i Josipa Pupačića i sigurno je da će one biti dovršene ove godine. Riječ je o naselju koje ima 3600 metara ceste i zato će se financirati kroz dva proračunska razdoblja.
Zona mirnog prometa
– Dosta je to financijskih izdataka, ali vrijeme je da Vinkovićevo naselje dobije svoj stari sjaj. Nakon što obnovimo cijelo Vinkovićevo naselje, proglasit ćemo zonu mirnog prometa. To znači da se djeca mogu igrati, da kada automobili dođu ovdje postoji ograničenje brzine koje će morati poštovati. Ovo su sve uske ulice i ovdje će se promet morati prilagoditi uvjetima na cesti – objasnio je.
U Gradu Bjelovaru svjesni su da ima još dijelova grada kojima je potrebno isto.
– Svjestan sam da je potreba za nogostupom puno veća u Bjelovaru, napravit ćemo to, ali sve u svoje vrijeme, zaista nemamo kapacitete da sve u radimo isto vrijeme – rekao je Brajdić te podsjetio kako u gradu Bjelovaru više nema ni metra županijskih cesta, sve su gradske.