Do prije nekoliko godina malo poznati Advent u Hrvatskoj prometnuo se u turističku atrakciju koja privlači goste iz cijelog svijeta. Led je probio Zagreb, ali danas malo koje veće mjesto nema posebne blagdanske manifestacije i sadržaje te ukrašene ulice i božićne sajmove na otvorenom. To je prepoznala i Hrvatska turistička zajednica, koja trenutačno provodi posebnu kampanju fokusiranu upravo na promociju Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku tijekom zime.
Promotivna kampanja, koja se u Austriji, Švicarskoj, Italiji, Njemačkoj, Sloveniji, Francuskoj, Mađarskoj i Velikoj Britaniji provodi preko Facebooka, Instagrama, Twittera i YouTube, trajat će do zadnjeg dana ove godine. Kampanja krajnjeg korisnika vodi na posjećenu web stranicu HTZ-a „Croatia Feeds“ gdje se promovira adventska ponuda, od nagrađivanih božićnih sajmova do prekrasnih slavlja uz more. Osim najpoznatijeg, zagrebačkog Adventa predstavlja se i adventska događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Šibeniku, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, Mariji Bistrici...
– Rast turističkog prometa zadržali smo i tijekom posezone. Trendovi pokazuju da su hrvatske destinacije sve traženije tijekom zimskih mjeseci, što je rezultat kreiranja bogate i kvalitetne destinacijske ponude koja uključuje zanimljive adventske programe. Vjerujemo kako će i ova kreativna kampanja na osam svjetskih tržišta pozitivno utjecati na turističke rezultate tijekom prosinca, odnosno kako ćemo s njom zaokružiti ovu vrlo uspješnu turističku godinu – komentira direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.